"ספרד היא הטובה בעולם, עדיפה גם על הנבחרת שזכתה במונדיאל"

play
שער שני במדי הנבחרת. ימאל | אימג'בנק GettyImages
צפו: ספרד ניצחה 1:3 בקפריסין, סלובקיה העפילה עם 2:4 על איסלנד 04:45

מאמן קפריסין טימור קצביה הילל את היריבה לה הפסיד 3:1: "הפייבוריטית המובהקת לזכייה ביורו". ימאל התייחס לתקרית עם לבנדובסקי

(גודל טקסט)

נבחרת ספרד עשתה אמש (חמישי) צעד נוסף אל עבר הבטחת בית א' במוקדמות יורו 2024, כשניצחה 1:3 בקפריסין. ילד הפלא לאמין ימאל כבש את שערו השני במדים הבינלאומיים, גם מיקל אויארסבאל וחוסלו כבשו ללה רוחה, שזכתה למחמאות גדולות ממאמן היריבה.

"מבחינתי, ספרד היא הנבחרת הטובה בעולם – לא רק באירופה", טען טימור קטסביה. "לטעמי, מדובר בנבחרת טובה יותר מזו שזכתה במונדיאל ב-2010, כי יש לה את כל הדברים הכי טובים מהנבחרת ההיא, אבל גם שחקני כנף. היא הפייבוריטית המובקהת לזכות ביורו, מעל צרפת ואנגליה".

כשנשאל במסיבת העיתונאים מדוע הנבחרת שלו לא הצליחה להכניע את הספרדים, צחק ואמר: "יופי של שאלה! ראיתם אילו שחקנים שיחקו עבור כל נבחרת? איך רוצים שנשחק נגד השחקנים הטובים בעולם? איך אתם שואלים אותי את זה?"

"היה לנו מסע לא פשוט", התעקש מאמן ספרד לואיס דה לה פואנטה. "אין מתנות בכדורגל, צריך להרוויח את הכל בעצמנו ולעמוד במטרה. אני מרוצה מאוד, יש פה שחקנים נהדרים ולכולם מגיע לשחק". על ילד הפלא לאמין ימאל אמר: "יש לו את הכישרון לפתור בעיות ולצאת ממצבים שעבור שחקנים אחרים נחשבים להרבה יותר מסובכים. אני מאושר ממנו וגם מהשחקנים שעושים עבודה אפורה יותר".

שחקן נבחרת ספרד חוסלו
אמש זה לא היה כוחות. חוסלו | רויטרס

ימאל עצמו נשאל על התקרית עם רוברט לבנדובסקי במשחק האחרון של ברצלונה – במהלכה החלוץ הוותיק סירב ללחוץ את ידו – ואמר: "רוברט כבר דיבר איתי על זה, הדברים הללו קורים במשחקים. אין לי שום בעיה איתו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי