הלהיב גם את פפ: המאמן שריאל מדריד רואה בו כ"יורש של קרלו אנצ'לוטי"

play
קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד | רויטרס
צפו: אנסו פאטי כבש ובישל, ברייטון ניצחה 0:2 בחוץ את אייאקס 01:30

האיטלקי עשוי לעזוב לנבחרת ברזיל והבלאנקוס כבר קיימו דיונים ראשונים עם "המומחה". הסיבה המרכזית: רקורד מרשים בפיתוח וטיפוח כישורונת צעירים

(גודל טקסט)

על פי דיווח ב"ספורט", ריאל מדריד רואה ברוברטו דה זרבי כיורש של קרלו אנצ'לוטי, שכידוע נחשב למועמד להצטרף לנבחרת ברזיל. העבודה המדהימה של המאמן האיטלקי בברייטון, שהפכה תחתיו לאחת הקבוצות המלהיבות באנגליה, זכתה לתשומת לב משמעותית מראשי הבלאנקוס.

עוד דווח כי בין הצדדים כבר התקיימו דיונים ראשונים, ושבמדריד מאמינים שבן ה-44 בשל לשלב הבא בקריירה שלו. בין השאר, אחת הסיבות לעניין הרב של ריאל הוא הרקורד המרשים של דה זרבי בפיתוח וטיפוח כישרונות צעירים, כשלמועדון יש מספר צעירים בעלי פוטנציאל גדול, כמו רודריגו, ויניסיוס, בלינגהאם, קמאבינגה, טשואמני ועוד. במועדון המעוטר באירופה סומכים על דה זרבי, מגדירים אותו כ"מומחה" שיכול להוציא את המיטב מאותם כוכבי על צעירים.

דה זרבי מנחם את מארץ' | רויטרס

פפ גווארדיולה, שנחשב לאחד המאמנים הגדולים בהיסטוריה, התגלה העונה כתומך נלהב של דה זרבי והכתיר אותו כאחד שיכול לרשת אותו על הקווים של אלופת אירופה. הספרדי אף הודה שהוא עוקב אחר סגנון המשחק והטקטיקה של דה זרבי ומנסה ללמוד ממנו.

מאמן נוסף ששמו נקשר לאחרונה לריאל מדריד הוא אקס המועדון, שחקן העבר צ'אבי אלונסו, שקבוצתו באייר לברקוזן נראית נפלא ומובילה את טבלת הבונדסליגה. במקביל דווח גם כי קיימת אפשרות שאנצ'לוטי יישאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי