"הבן שלי חולם לשחק בריאל. חוץ ממני, כל המשפחה אוהדת מדריד"

play
אוהדי ריאל מדריד | Soccrates Images / Contributor
צפו: אוסימן חזר ובישל בבכורה של מצארי, נאפולי ניצחה 1:2 את אטאלנטה 01:50

אביו של חביצ'ה קברצחליה לאחר ההפסד של נאפולי 4:2 בבירת ספרד: "זה היה מאוד מיוחד עבורו לשחק בסנטיאגו ברנבאו". יגשים חלום?

(גודל טקסט)

נאפולי הפסידה 4:2 בחוץ מול ריאל מדריד ותצטרך לא להפסיד במחזור הסיום מול בראגה על מנת להבטיח את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות. בזיום המשחק, אביו של חביצ'ה קברצחליה התייחס לאהבתו של בנו לבלאנקוס: "הוא תמיד חלם ועדיין חולם לשחק בריאל, אני בטוח בזה. זה היה מאוד מיוחד עבורו לשחק בסנטיאגו ברנבאו. חוץ ממני, כולם במשפחה אוהדי מדריד".

לפני המשחק הראשון בין הקבוצות, שגם בו ניצחו הבלאנקוס, הודה הקשר: "כילד הייתי צופה בריאל מדריד בטלוויזיה ועכשיו זו היריבה שלי על המגרש ועוד באטדיון שלנו. בלתי אפשרי לא להתרגש מערב כזה. המודלים לחיקוי שלי היו גוטי ורונאלדו. ניסיתי לחקות אותם, הם נתנו לי השראה".

לפני כשנה דווח באיטליה שריאל סימנה את קברצחליה כמחליפו של אדן הזאר שמאז הספיק לפרוש, אולם הקשר נשאר בסופו של דבר בנאפולי וזכה איתה באליפות היסטורית. לאחרונה נכתב כי מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וניוקאסל שלחו את אנשיהם לעקוב מקרוב אחר קברצחליה, שמחוזר גם על ידי פריז סן ז'רמן, באיירן מינכן, ברצלונה וגם אהובתו ריאל.

קברצחליה עם רודיגר. ימשיך חלום? | Soccrates Images / Contributor

מי שתנסה לצרפו תיאלץ לנהל משא ומתן לא פשוט מול נשיא נאפולי, אאורליו דה לאורנטיס, שממש לא נלהב למכור את הכוכב בן ה-22 ויודע כי הוא עלול לאבד גם את החלוץ המצטיין ויקטור אוסימן. יש לציין כי החוזה של קברצחליה יפוג ב-2027, אך המועדון כבר עובד על עסקה חדשה שתשדרג את שכרו ותשכנע אותו כי הוא צריך להישאר בקבוצה מדרום איטליה לשנים רבות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי