סגירת המעגל של ז'ואאו פליקס: "החגיגה? פורקן של מה שעברתי"

play
"החגיגה שלי היתה פורקן על מה שעברתי". ז'ואאו פליקס | GettyImages
צפו: האיומים על מאור מליקסון והדמעות באימון הפועל באר שבע 04:33

אחרי הסבל שעבר באתלטיקו מדריד, חלוץ ברצלונה חגג בהתלהבות את שער הניצחון לזכות ברצלונה: "סימאונה? לא דיברתי איתו". וגם: העקיצה של אחיו של פליקס וההצטיינות של המחליף של טר סטגן

(גודל טקסט)

זה היה קשה, לא היה הכי יפה, אבל כמה חשוב: ברצלונה ניצחה אמש (ראשון) 0:1 את אתלטיקו מדריד בקרב צמרת בין שתי הקבוצות ששואפות לנשל את ריאל מדריד מהפסגה. שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה עם מאזן דומה ובידיעה שהמפסידה תתרחק עד כדי שבע נקודות מהפסגה. אלא שלמרות שברצלונה לא הגיעה בכושר מזהיר למשחק הזה, היא נהנתה מניצחון שהושג בעיקר בזכות שני שחקנים: ז'ואאו פליקס שהכריע עם שער יפהפה ואיניאקי פניה. השוער המחליף של טר סטגן הפצוע פתח שוב בין הקורות, הציג יכולת מצוינת ובדקה ה-80 מנע ממפיס דפאי להשוות בבעיטה חופשית עם התעופפות נדירה לעבר החיבורים. ברצלונה שמרה על שער נקי מול אתלטיקו בפעם השלישית ברציפות עם 0:1 שלישי רצוף על היריבה החזקה. מי שלא היה חלק מהניצחון הקשה הזה היה אלחנדרו באלדה, שכעס מאוד על כך שהוא התחמם ושוב לא שיחק, וירד ישירות לחדר ההלבשה אחרי המשחק.

ז'ואאו פליקס ברצלונה
"החגיגה שלי היתה פורקן על מה שעברתי". ז'ואאו פליקס | GettyImages

"אנשים דיברו עליי כל השבוע, אבל לא התייחסתי לזה", אמר לאחר המשחק ז'ואאו פליקס, שכידוע מושאל מאתלטיקו לברצלונה, "אני עושה את העבודה שלי. לא אכפת לי מה אנשים אומרים". על כך שהוא חגג את השער: "החגיגה הייתה ספונטנית. זה היה פורקן של מה שעברתי בקיץ האחרון. זה היה עבור המשפחה שלי".

פליקס הודה ש"יש לי יחסים טובים עם כל השחקנים באתלטיקו מדריד. אני מאחל להם את הכי טוב. אבל לא דיברתי עם סימאונה".

על הניצחון: "זה היה ניצחון חשוב מאוד, היה לנו משחק טוב ועכשיו אנחנו עם הראש במשחק מול ג'ירונה, שהיא גם יריבה חשובה. אני רגיל שמדברים עליי בכל שבוע".

גם הוגו פליקס, אחיו של ז'ואאו, עקץ את אתלטיקו כשאמר: "כמעט שלא ראיתי את ז'ואאו שמח בשנים האחרונות, עכשיו הוא שמח. הוא היה מאוד נרגש לקראת המשחק הזה ועכשיו הוא נהנה.

ביום שני יתקיים המשחק האחרון של המחזור, בין סלטה ויגו לקאדיס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי