באיירן מינכן תאבד כוכב? "לדעת שריאל מדריד מתעניינת – תחושת גאווה"

play
שחקני באיירן מינכן | S. Mellar / Contributor
מי אם לא הוא: הארי קיין כבש, באיירן מינכן ניצחה בקלן 01:42

אלפונסו דייויס העלה את דרישותיו הכספיות ומבקש 15 מיליון יורו לעונה. הבווארים "יעשו הכל בשביל להשאירו, אבל חוששים כי הוא עלול להתפתות". טוכל: "מצב החוזה שלו לא משפיע על העבודה שלי"

(גודל טקסט)

באיירן מינכן תצטרך "לפתוח את הכיס" בשביל להשאיר את אלפונסו דייויס. כפי שנחשף ב"בילד", הקנדי מבקש תוספת משמעותית לשכרו כתנאי לחתימה על חוזה חדש. המגן בן ה-23 מאמין שהוא ראוי להיות אחד המשתכרים הבכירים בקבוצה ודורש שכר שנתי של כ-15 מיליון יורו. בהנחה שלא יקבל את מבוקשו, דייויס לא יאריך את חוזהו ויהפוך לשחקן חופשי ב-2025.

על פי הדיווח, באיירן הציעה לדייויס 12 מיליון יורו לעונה עוד בתחילת השנה, אך המשא ומתן בין הצדדים נתקע לאחר עזיבתו של חסן סליהמידז'יץ'. כעת, כאמור, דורשים השחקן ונציגיו שכר גבוה יותר. עוד נכתב כי באיירן "תעשה הכל על מנת להשאיר את השחקן שנחשב לאחד הטובים בעולם בתפקידו, במיוחד כשבמועדון מבינים שריאל לוטשת עיניים והנוכחות שלה עשויה לפתות אותו".

אלפונסו דייויס | Julian Finney – UEFA/UEFA via Getty Images

סוכנו של דייויס אמר כי "אני לא רוצה להמעיט בערך של באיירן, אבל ריאל ו-14 תארי ליגת האלופות שלה… תמיד הייתי אוהד שלה. לשמוע שהיא מתעניינת בשחקן שאני מייצג זו גאווה".

המאמן תומאס טוכל התייחס לנושא ואמר כי דייויס "יודע שאנחנו מעריכים אותו. בשבילי, כמאמן, זה פשוט: הוא במקום הנכון, משחק ברמה הגבוהה ביותר בכל משחק. למצב החוזי של השחקנים אין השפעה על העבודה שלי. מי שמטפלים בנושאים הללו הם המנהל הספורטיבי כריסטוף פרוינד והמנכ"ל יאן כריסטיאן דרייזן. אני בטוח שהם עושים הכל על מנת להסדיר את המצב".

אלפונסו דייויס
אלפונסו דייויס | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

מי שכאמור ממתינה להתפתחויות ומקווה לנצל את המצב היא ריאל מדריד, שעשויה להגיש לבאיירן הצעה כספית נמוכה יחסית עבור הקנדי, מתוך הבנה כי לא ירצו לאבד אותו ללא תמורה.

דייויס שנולד בגאנה והיגר לקנדה בגיל 5, נרכש על ידי באיירן מינכן ב-2018 והצטרף לשורותיה בינואר 2019. מאז, הוא זכה עם מועדון הפאר הגרמני ב-13 תארים, הפך לאחד המגנים הטובים בעולם ושבר את שיא מהירות הריצה לשחקן בבונדסליגה (36.5 קמ"ש). בנבחרת קנדה, למרות גילו הצעיר יחסית, הוא רשם כבר 41 הופעות, כולל שער ושלוש הופעות במונדיאל האחרון בקטאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי