כריסטיאנו רונאלדו בהלם: קארים בנזמה בחר את ה-11 של כל הזמנים

play
קארים בנזמה, כריסטיאנו רונאלדו | רויטרס
הבישול של סון מעל כולם: צפו בשערי המחזור ה-16 בליגה הטובה בעולם 03:44

על אף ששיתף איתו פעולה בהצלחה במשך שנים במדי ריאל מדריד, הצרפתי השאיר את הפורטוגלי מחוץ להרכב החלומות שלו. פוגבה ופפה בפנים, מסי בחוץ, ואת מי הוא הציב לצדו בהתקפה? ההרכב המלא בפנים

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

קארים בנזמה הפתיע כשהשאיר את כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי מחוץ להרכב החלומות שלו. הצרפתי, ששיתף פעולה עם הפורטוגלי ושיחק מול הארגנטינאי במשך שנים, התבקש לבחור את 11 הגדולים ביותר וכנראה לא התרשם מספיק משני כוכבי העל שנחשבים בעיני רבים לטובים אי פעם.

בנזמה הציב בין הקורות את מנואל נוייר, כשחוליית ההגנה הורכבה מדני אלבס, פפה, סרחיו ראמוס ומרסלו. בקישור, הציב שני צרפתים – קלוד מקאללה ופול פוגבה. החלוץ ויתר על שחקני אגף והציב לפניהם את זינדין זידאן ורונאלדיניו, כשבחוד הוא בחר בעצמו וברונאלדו הברזילאי.

בנזמה רשם פרק חלומי של 14 עונות בריאל מדריד, עמה הוא זכה בכל תואר אפשרי וב-2022 הוליך אותה במו רגליו לזכייה בליגת האלופות ובאליפות ספרד. במהלך 14 העונות בהן נשא את סמל המועדון הוא זכה ב-25 תארים, מספר שיא עבור ריאל מדריד: 5 אליפויות אירופה, 5 גביעי עולם למועדונים, 4 גביעי סופר-קאפ אירופיים, 4 אליפויות, 3 גביעי המלך ו-4 גביעי סופר קאפ ספרדיים. בנזמה מדורג במקום החמישי במועדון עם 647 הופעות, והוא שני ברשימת הכובשים עם 354 שערים, סגנו של רונאלדו לו הוא בישל לא מעט שערים אך כאמור לא מצא לנכון להכלילו בהרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי