מתי הולאנד יוכל לעזוב את סיטי ואיך ריאל מדריד תנסה לצרפו? הפרטים נחשפו

play
ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי | GettyImages
צפו בתקציר: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:3 את מנצ'סטר יונייטד, הולאנד להט 04:02

מספר חברי הנהלת הבלאנקוס מאמינים כי הנורבגי מתאים יותר למועדון מאשר קיליאן אמבפה. כמה הוא יעלה בקיץ 2024, מה תהיה הבעיה במשא ומתן ואיזה דיווח שהודלף על ידי אלופת אנגליה התברר כשקרי?

(גודל טקסט)

ריאל מדריד רוצה להחתים כוכב גדול בקיץ 2024 ומספר חברי הנהלה מאמינים שארלינג הולאנד יתאים יותר למועדון מאשר קיליאן אמבפה. שתי הסיבות המרכזיות: הצרפתי משחק באותה משבצת של ויניסיוס ג'וניור ולבלאנקוס חסר חלוץ מטרה מאז עזיבת קארים בנזמה לסעודיה.

הולאנד מחזיק בחוזה עד 2027 בסיטי, אולם ראשי ריאל הבינו מנציגי השחקן כי הוא מחזיק בסעיף שמאפשר לו לעזוב את אנגליה החל מ-2024 והוא תקף גם ב-2025 ו-2026. תג המחיר לשנת 2024, על פי הדיווח בספרד, עומד על יותר מ-200 מיליון יורו, סכום שיירד ככל שהחוזה יתקדם.

יפזול למדריד? ארלינג הולאנד | רויטרס

מנגד, ולמרות דיווחים שהודלפו על ידי סיטי עצמה, אין בחוזהו של הולאנד סעיף הקושר את עתידו במועדון לזה של המאמן פפ גווארדיולה, שכידוע חידש לאחרונה את חוזהוו עד 2025. המשמעות, על פי הספרדים, היא שהולאנד יוכל לעזוב כבר בקיץ הקרוב, בהנחה שהוא כמובן יחפוץ בכך.

עם זאת, הגעתו של הולאנד תלויה בעיקר ביכולת של ריאל מדריד לשכנע אותו להגיע. הבלאנקוס יתקשו להשוות את חוזהו של הנורבגי, שכן מעבר לשכרו הגבוה, הוא מחזיק ב-100% מזכויות התדמית שלו ולאחרונה חתם על חוזה עם נייקי ל-15 שנה, שיכניס לו כ-300 מיליון יורו.

אז איך הבלאנקוס צפויים לנסות לשכנע את מלך שערי הפרמיירליג? לטענת הספרדים, במדריד יותר קל לזכות בכדור הזהב וכמובן שגם המסורת המפוארת של המועדון תשחק תפקיד מרכזי.

עוד באותו נושא: ארלינג הולאנד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי