פדרי: "הייתי מסתכל על מסי ושואל את עצמי 'מה אני עושה כאן לידו'?

play
ליאונל מסי במדי ברצלונה | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.1.24 04:56

שיתוף הפעולה עם מסי ("הייתה מסביבו הילה שקשה להסביר"), ההערצה לבוסקטס ("הקשר האחורי הטוב בהיסטוריה") והעקיצה לפיקה ("לא משקיע באימונים"). רגע לפני שהוא חוזר לשחק, פדרי סיפק כמה פנינים

(גודל טקסט)

כמעט שבועיים לאחר הניצחון הלא מרשים מול אלמריה, ברצלונה תחזור לשחק בלה ליגה ביום חמישי כשתתארח אצל לאס פלמאס למשחק חוץ לא פשוט. מי שעדיין לא יהיה בסגל למשחק הזה הוא פדרי, שמתאושש מפציעה וכנראה יחזור לסגל רק אחרי המשחק הזה.

אמש הוא ערך ריאיון לתקשורת הספרדית שבו היא סיפק כמה ציטוטים מעניינים במיוחד לגבי ליאו מסי. "כשהגעתי לברצלונה, הבנאדם הראשון שראיתי היה ליאו מסי. היתה מעין הילה סביבו. הייתי מסתכל עליו ואומר לעצמי 'מה אני עושה כאן לידו' ופשוט בוהה בו. הוא השחקן הטוב בהיסטוריה, אין בזה ספק".

ליאונל מסי עם פדרי שחקני ברצלונה
"היתה למסי מעין הילה מסביבו" | אימג'בנק GettyImages, Quality Sport Images

על ג'רארד פיקה, עוד שחקן עבר גדול שהוא הספיק לשחק איתו: "פיקה לא היה משקיע באימונים, אבל במשחקים הוא היה מדהים. יכולתי לעבור אותו 7-8 פעמים במהלך האימון".

הקשר בחר את ה-11 הכי גדולים שהוא ראה וציין את טר סטגן, דני אלבס, פיקה, ראמוס, ג'ורדי אלבה, סרג'יו בוסקטס, צ'אבי, אינייסטה, ניימאר, רונאלדו ומסי".

פדרי סיפק גם אנקדוטה מעניינת על מאמנו לשעבר לואיס אנריקה: "אין לו וואטסאפ, אם אתה רוצה לדבר איתו, אתה צריך לשלוח לו SMS".

על סרג'יו בוסקטס: "הוא הקשר האחורי הכי טוב בהיסטוריה של הכדורגל. לפעמים אנשים לא מבחינים בזה, אבל כשאתה משחק איתו, אתה מבין שמה שהוא עושה פשוט לא ייאמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי