הנמסיס ימונה למאמן החדש? דיווח: ז'וזה מוריניו הוצע לברצלונה

play
ז'וזה מוריניו | GettyImages, Michael Regan
צפו: ברצלונה ביצעה מהפך, אך הודחה מהגביע אחרי 4:2 מול אתלטיק בילבאו 04:02

הסוכן ז'ורז'ה מנדש הציע אותו לקטלאנים לעונה הבאה. כזכור, "המיוחד" בתחילת דרכו שימש כעוזר מאמן בבלאוגרנה. וגם: היעד שאליו מכוון צ'אבי לעבור

(גודל טקסט)

צ'אבי הודיע על עזיבת ברצלונה בסיום העונה, אבל חודשים ארוכים לפני שהוא ייפרד מבלאוגרנה, חרושת השמועות כבר בעיצומה. לא מעט שמות של מאמנים הוזכרו כמועמדים להחליפו בעונה הבאה, אבל הבוקר (רביעי) עלה השם המפתיע מכולם – כזה שקשה להאמין שבברצלונה אכן שוקלים להחתימו.

לפי רשת "ABC", הסוכן הפורטוגלי ז'ורז'ה מנדש, שבעברו כבר ביצע עסקאות מפתיעות וגדולות, הציע לראשי ברצלונה את ז'וזה מוריניו לעונה הבאה. מוריניו פוטר החודש מרומא ונראה כי לא יאמן קבוצה נוספת עד תום העונה.

ז'וזה מוריניו, מאמן רומא
ז'וזה מוריניו, מאמן רומא | אימג'בנק GettyImages

כידוע, מוריניו בתחילת דרכו היה עוזר מאמן בברצלונה, בין השנים 1996 ל-2000, אבל גם הפך לנמסיס, לכל הפחות עבור אוהדי הקבוצה, מאז שאימן את ריאל מדריד במשך שלוש שנים לאחר עשור ולא פעם התבטא נגד ברצלונה.

במקביל, בספרד פורסם כי צ'אבי לא מתכוון לאמן בעונה הבאה, אלא לצאת לשנת שבתון כל עוד לא תנחת על שולחנו הצעה שלא יוכל לסרב לה. צ'אבי הוביל את ברצלונה לזכייה באליפות בעונה החולפת, אבל העונה הקבוצה רחוקה משיאה, לאחרונה הובסה על ידי ריאל מדריד בגמר הסופרקופה, הודחה מהגביע הספרדי ויצאה ממאבקי האליפות.

צ'אבי מעוניין לחזור משנת השבתון לטובת אימון בפרמיירליג האנגלית לפי הדיווח וכן הבהיר כי הוא לא שולל חזרה לברצלונה בעתיד. כן נטען כי בכוונתו לסרב להצעות לאמן קבוצות אחרות בלה ליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי