אין שנייה לה: ריאל מדריד פירקה 0:4 את ג'ירונה, הפער גדל ל-5

play
שחקני ריאל מדריד חוגגים: ג'וד בלינגהאם, ויניסיוס, אורליאן טשואמני | GettyImages, OSCAR DEL POZO/AFP
צפו בתקציר: אתלטיקו מדריד ניצחה 2:4 את ריאל מדריד בתום דרמה מהסרטים 03:44

ויניסיוס כבש, בישל פעמיים ובלינגהאם חגג צמד בניצחון הכי גבוה של מוליכה ספרדית על השנייה בטבלה מאז 1978. רודריגו הוסיף

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

מי שקיווה למאבק עיקש, צמוד ושוויוני במשחק העונה בין ריאל מדריד לג'ירונה הערב (שבת) לא קיבל את מבוקשו, אבל בהחלט זכה למופע אדיר של הבלאנקוס שדרסו 0:4 במסגרת המחזור ה-24 בליגה הספרדית.

ויניסיוס, ריאל מדריד
טיל קרקע-רשת. ויניסיוס | אימג'בנק GettyImages, Angel Martinez

ריאל מדריד – ג'ירונה 0:4

אין בלמים? אז יוצאים להתקפה. זו הייתה הגישה של ריאל מדריד הערב. מוליכת הטבלה הגדילה את הפער מסגניתה לחמש נקודות, ואחרי שגם הביסה 0:3 את ג'ירונה בסיבוב הראשון, השלימה עונה ראשונה בתולדותיה בה היא מנצחת את הקטלאנים פעמיים, כל זה ללא בלם טבעי אחד בסגל אחרי שהיום נודע כי אנטוניו רודיגר ייעדר שבועיים. האורחת, שללא ספק רושמת עונה היסטורית ויוצאת דופן במונחיה, הגשימה את האמירה שמאמנה מיצ'ל חזר עליה פעמים רבות העונה – והראתה שהיא לא בנויה להתמודד עם ריאל על האליפות.

ויניסיוס, אשר ביום ראשון הוצא מההרכב לדרבי ברגע האחרון, חזר ותוך פחות משש דקות ניפק שער עצום מחוץ לרחבה. הברזילאי התעלל בהגנת ג'ירונה ברמה שמעטים יודעים לעשות כמוהו, וחצי שעה אחר כך הוסיף בישול יפהפה לג'וד בלינגהאם, שגם עבורו היה זה ערב חלומי. הקשר, שבשמונת המשחקים האחרונים מצא את הרשת רק בפנדל מול אלמריה, הבקיע שער שדה ראשון מאז דצמבר והשאיר מאחור את חאמס רודריגס, עמו היה בשוויון, כדי להפוך לשחקן מרכז השדה הכי פורה של ריאל בעונת ליגה אחת במאה ה-21, עם 15 שערים. מוקדם במחצית השנייה הוא השלים צמד, והעלה את מאזנו ל-16 שערי ליגה ו-20 בכל המסגרות.

רודריגו התכבד בשער הרביעי אחרי שיתוף פעולה עם ויניסיוס שרשם בישול שני במשחק, החמצת פנדל של חוסלו בדקה ה-90 לא קלקלה את החגיגה. בכך הפכה ריאל מדריד למוליכה הראשונה בספרד שמנחיתה רביעייה על המדורגת שנייה בטבלה מאז אפריל 1978, ולא הותירה ספק שיותר מוכנה לשמינית גמר ליגת האלופות נגד ר.ב. לייפציג – היא לא יכולה להיות.

שחקני ריאל מדריד חוגגים
פתיחה מהממת. ריאל מדריד חוגגת | אימג'בנק GettyImages, PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP

מהלך המשחק

דקה 6: 0:1 לריאל מדריד! שער פשוט אדיר של ויניסיוס, שקיבל מוואלוורדה באגף שמאל וירה ברגל שמאל מחוץ לרחבה את הטיל שנעצר רק ברשת.

דקה 36: 0:2 לריאל מדריד! אחרי השער העצום, ויניסיוס בישל באומנות לבלינגהאם. הברזילאי שלח כדור ארוך מהאגף עם החלק החיצוני של כף הרגל, האנגלי עקף את השוער גזאניגה וגלגל פנימה.

דקה 54: 0:3 לריאל מדריד! ויניסיוס ליהטט באגף שמאל, גזאניגה הדף רע את הניסיון שלו לכבוש ובלינגהאם עט על הריבאונד כדי להשלים צמד ולהגדיל את היתרון.

ג'וד בלינגהאם, ריאל מדריד
עוד הופעה גדולה במשחק גדול. בלינגהאם | GettyImages, PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP

דקה 61: 0:4 לריאל מדריד! רודריגו השתלט על הכדור במחצית המגרש, דהר עד הרחבה באין מפריע ושיגר ברגל ימין בעיטה שהכניעה את גזאניגה.

דקה 90: גרסיה המחליף פרץ וסחט פנדל, חוסלו קיבל את הזכות לבעוט ונעצר בעמוד.

משחקים נוספים בסוף השבוע

קאדיס – בטיס 2:0 לבטיס: וויליאן ז'וזה (6), פאבלו פורנאלס (46)

אלאבס – ויאריאל 1:1 לאלאבס: סמואל אומורודיון (25), לוויאריאל: חורחה קואנקה (42)

ריאל סוסיאדד – אוסאסונה 1:0 לאוסאסונה: אנטה בודימיר (49)

לאס פלמאס – ולנסיה 0:2 ללאס פלמאס: אלכס סוארס (89), מארק קרדונה (90+5)

המחזור יסתיים ביום שני, כשאלמריה תארח את אתלטיק בילבאו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי