"מילימטר מפציעה חמורה": בלינגהאם ייעדר בין שבועיים לשלושה

play
שחקן ריאל מדריד ג'וד בלינגהאם | GettyImages, Florencia Tan Jun
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.2 07:49

אחרי שהוחלף נגד ג'ירונה, ריאל מדריד הודיעה שהקשר סובל מנקע בקרסול. אמור לחזור לגומלין נגד לייפציג בליגת האלופות

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

החששות של ריאל מדריד התמששו לבשורה רעה: המועדון הודיע כי ג'וד בלינגהאם סובל מנקע חמור בקרסול רגל שמאל, כאשר ההערכות בספרד מדברות על היעדרות של שניים או שלושה שבועות. המשמעות היא שהקשר המחונן יחמיץ את המשחק הראשון נגד ר.ב. לייפציג בשמינית גמר ליגת האלופות, ביום שלישי הקרוב, ויקווה להיות כשיר לגומלין ב-6 במרץ.

בלינגהאם נפצע בדקה ה-50 של המשחק נגד ג'ירונה אמש (שבת) כשפאבלו טורה דרך עליו שלא במתכוון במהלך מאבק על הכדור. האנגלי המשיך לשחק ואף כבש את שערו השני במשחק, רק ארבע דקות אחר כך, אך כבר בדקה ה-57 ירד מהמגרש בגלל הכאבים והוחלף על ידי ברהים דיאס. לפי התקשורת הספרדית, גורמים בריאל מדריד טענו כי "הוא היה רחוק מילימטר מפציעה קשה".

שחקן ריאל מדריד ג'וד בלינגהאם
רגע הפציעה של ג'וד בלינגהאם | אימג'בנק GettyImages, PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP

מצד אחד, הפציעות רודפות את הבלאנקוס העונה וגם נכון לעכשיו מושבתים השוער הראשון טיבו קורטואה וארבעת הבלמים – דייויד אלאבה ואדר מיליטאו שקרעו את רצועות הברך כמו הבלגי, ונאצ'ו פרננדס ואנטוניו רודיגר שאמורים לשוב במהלך השבועות הקרובים.

מצד שני, ריאל דוהרת בפסגת הליגה הספרדית ואמש דרסה 0:4 את ג'ירונה השנייה בטבלה בדרך להגדלת ההפרש בין הקבוצות לחמש נקודות, אפילו שלא עמד לרשותה בלם טבעי אחד. לשמחתו של קרלו אנצ'לוטי, עד הגומלין מול לייפציג מצפים לו שלושה משחקי ליגה קלים יחסית, נגד קבוצות שמדורגות במקומות 9 ומטה: ראיו וייקאנו, סביליה וולנסיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי