האולטימטום, הלחץ על לאפורטה והתקווה של צ'אבי: ברצלונה לא נרגעת

play
הפנים אומרות הכל. צ'אבי | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.2 07:31

בספרד טוענים: הפסד לנאפולי במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות יביאו לפיטוריו המיידיים של המאמן, ש"עדיין מאמין שהוא יכול להפוך את המצב". בסביבתו של הנשיא לוחצים עליו לבצע זעזוע, גם דקו התייאש

(גודל טקסט)

צ'אבי אמור לעזוב את ברצלונה בסיום העונה, אך לא מן הנמנע כי האלופה תבחר לבצע זעזוע עוד קודם לכן. בספרד מדווחים היום (שני) כי ההנהלה הציבה בפני מאמנה אולטימטום: הפסד לנאפולי במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות, בעוד תשעה ימים, ככל הנראה יביא לפיטוריו המיידיים.

"המפלה השבוע חשפה את כל הבעיות של הקבוצה", נכתב ב"אס" לאחר ה-3:3 הביתי מול גרנאדה. "על כן, אף אחד לא יכול להבטיח כרגע שצ'אבי יישאר עד תום העונה. כל העיניים הן על ליגת האלופות". אם צ'אבי יפסיד ויפוטר, מי שייכנס לנעליו הוא רפא מארקס, המאמן של ברצלונה ב', שהוזכר כמועמד לרשת את המאמן הראשי הנוכחי בקיץ.

"ז'ואן לאפורטה, שממשיך להגן על צ'אבי, מתחיל להתייאש מהמצב", נכתב ב"אס". "היועצים שלו והאנשים עליהם הוא סומך לוחצים עליו להכריע. נדמה שגם דקו שינה את דעתו בנוגע לצ'אבי, בעיקר בהתבסס על הדברים שאמר לאחרונה לתקשורת הפורטוגלית. צ'אבי הראשון שיודע – אם לא יעלה לרבע גמר ליגת האלופות, הוא לא ימשיך".

בתקשורת הספרדי הוסיפו וניתחו: "צ'אבי עצמו תמיד הבהיר שהוא לא רוצה לעורר בעיות עבור בהמועדון. אם הוא יבין שהפתרון הטוב ביותר הוא לעזוב, הוא יעשה זאת בלי בעיה – אבל כרגע הוא לא שם. הוא עדיין מאמין שהוא יכול להפוך את המצב".

מאמן ברצלונה צ'אבי
צ'אבי | עיבוד תמונה, David Ramos/Getty images

בעקבות התיקו אמש, בארסה נותרה במרחק של 11 נקודות מריאל מדריד בפסגה, ואחרי שכבר הודחה מהגביע בשלב מוקדם, נותר לה רק לפנטז על הישג בליגת האלופות שנראה רחוק ויומרני מאוד בהתחשב ברמה שהקבוצה מציגה העונה.

אחרי המשחק, הרוחות בבארסה סערו. הנשיא ז'ואן לאפורטה והמנהל הספורטיבי דקו נותרו ספונים בחדרם באצטדיון זמן רב אחרי שריקת הסיום, ונצפו יוצאים רק אחרי חצות, בתום ישיבת חירום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי