לא רק קיליאן אמבפה: ריאל מדריד קרובה להשלים עוד עסקת ענק

play
קיליאן אמבפה ריאל מדריד | צילום מסך, מתוך טוויטר
צפו: הארי קיין כבש צמד, באיירן מינכן חזרה לנצח עם 1:2 על לייפציג 01:55

אחרי הדיווחים על החתמת כוכב פריז סן ז'רמן, בגרמניה סבורים שהבלאנקוס בדרך הבטוחה לעוד רכישה מבטיחה תמורת כ-50 מיליון יורו

(גודל טקסט)

אחרי קיליאן אמבפה, ריאל מדריד תחתים בקרוב גם את אלפונסו דייויס? ב"סקיי" גרמניה דווח כי נערכה פגישה חשאית בין נציגו של השחקן לבין ראשי באיירן מינכן, שדנו בעתידו של הקנדי.

באיירן רוצה להאריך את חוזהו של דייויס, שיסתיים בתום העונה הבאה, אך השחקן דורש העלאה משמעותית בשכרו ובשלב זה בבאיירן מסרבים להיענות לדרישותיו, בין היתר בשל ירידה ביכולתו.

אלפונסו דייויס, שחקן באיירן מינכן | רויטרס

על פי הדיווח, אם דייויס ימשיך לסרב להאריך את חוזהו, באיירן תנסה למכור אותו בקיץ הקרוב וזאת במטרה לא לאבד אותו ללא תמורה בהמשך. במקביל, ראשי ריאל מדריד ונציגיו של השחקן מנהלים מגעים כבר זמן רב כשהמו"מ מתקדם בצורה חלקה והצדדים קרובים לסיכום כספי.

באשר לדמי ההעברה, נטען כי ריאל מוכנה לשלם על השחקן עד 50 מיליון יורו וההצעה הראשונית היא 35 מיליון, כשבמועדון ינסו לנצל את העבודה שבאיירן לא תרצה לאבד את דייויס בחינם.

בריאיון שערך לאחרונה אמר המגן כי "הגעתי לבאיירן ב-2020 כשחקן לא מוכר ואף אחד לא באמת ספר אותי. לאחר מכן הציפיות ממני כבר היו מאוד גבוהות. אני חושב שעמדתי בהן, אבל לא תמיד, לא בכל משחק. יש מעט מאוד שחקנים שמציגים את אותה יכולת בכל משחק. סגנון המשחק שלי השתנה מאז – קצת פחות תרגילים, קצת פחות דריבל, קצת פחות סיכון. אבל אני מבין דברים טוב יותר היום מאשר לפני ארבע שנים. כמובן שיש לי יותר ניסיון היום, אבל אני עדיין צעיר ואני רוצה להמשיך ללמוד ולהשתפר".

שחקני באיירן מינכן, הארי קיין, אלפונסו דייויס | GettyImages, Alexander Hassenstein

דייויס שנולד בגאנה והיגר לקנדה בגיל 5, נרכש על ידי באיירן ב-2018 והצטרף לשורותיה בינואר 2019. מאז, הוא זכה עם מועדון הפאר הגרמני ב-13 תארים, הפך לאחד המגנים הטובים בעולם ושבר את שיא מהירות הריצה לשחקן בבונדסליגה (36.5 קמ"ש). בנבחרת קנדה, למרות גילו הצעיר יחסית, הוא רשם כבר מעל 40 הופעות, כולל שער ושלוש הופעות במונדיאל האחרון בקטאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי