גווארדיולה שוחח עם נשיא ברצלונה: "זה צריך להיות המאמן הבא שלכם"

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי | GettyImages

דיווח מעניין בקטאלוניה טוען כי ז'ואן לאפורטה התייעץ עם מנג'ר מנצ'סטר סיטי וביקש את דעתו לגבי זהות המחליף של צ'אבי בעונה הבאה. האם בבארסה יקבלו את עצתו של פפ?

(גודל טקסט)

מי יאמן את ברצלונה בעונה הבאה? לאחר שצ'אבי הודיע כי לא ימשיך על הקווים מעבר לעונה הנוכחית, ובמעדון עצמו לא מפיגים את הערפל בנוגע לזהות מחליפו, התקשורת בקטאלוניה מנסה להבין מה יהיה הצעד הבא של מועדון העל.

באחד מכלי התקשורת המקומיים, נטען כי נשיא האלופה הספרדית, ז'ואן לאפורטה, שוחח עם גורם מפתיע במיוחד בניסיון לקבל המלצה על המועמד המוביל ביותר לקבל את התפקיד: פפ גווארדיולה. מאמן מנצ'סטר סיטי, שעמד כמובן על הקווים בקאמפ נואו במשך ארבע עונות קסומות, המליץ ללאפורטה דווקא על רוברטו דה זרבי.

פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי | אימג'בנק GettyImages, James Gill – Danehouse

למרות זאת, הגעה של מאמן ברייטון לבארסה לא תהיה כל כך פשוטה. לאיטלקי סעיף שחרור בגובה של כ-15 מיליון יורו מהמועדון האנגלי, סכום שבברצלונה לא ששים לשלם, במיוחד לפני תום העונה כשעוד לא ברור מה תהיינה הכנסות הקבוצה מהישגיה בליגה המקומית ובליגת האלופות.

אם כן, ייתכן כי בארסה תחזור לאחת מן האפשרויות המוכרות יותר, כאשר המועמדים המובילים עליהם דובר היו שלושת המאמנים הגרמנים- האנזי פליק, יוליאן נאגלסמן ותומאס טוכל. אולי לאחר המלצתו של גווארדיולה בארסה תשנה קו מחשבה? את התשובות לכך, כנראה, נקבל בקרוב.

דה זרבי | אימג'בנק GettyImages, Richard Heathcote

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי