מתיחות בריאל מדריד: שחקן בקבוצה מתוסכל ממעמדו ועשוי לעזוב

פתיחה מהממת. ריאל מדריד חוגגת | אימג'בנק GettyImages, PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP

השחקן, שהגיע רק הקיץ לבלאנקוס, חש אכזבה קשה ממעמדו ברוטציה של קרלו אנצ'לוטי וייתכן כי יבקש לעבור ליעד אחר בו הוא יזכה ליותר דקות משחק. כך הגיב המאמן לסיטואציה הרגישה

(גודל טקסט)

מתיחות חדשה בריאל מדריד? לאחר שניצחה הקיץ את ברצלונה במאבק על החתמתו של ארדה גולר הטורקי, שהגיע בקול תרועה רמה מפנרבחצ'ה, נדמה כי השחקן הצעיר חש תסכול גדול מאז נחת בתחילת העונה בסנטיאגו ברנבאו.

ב'אס' הספרדי מדווחים ש"גולר עצבני" על מעמדו בריאל מדריד, כאשר הוא זוכה לדקות משחק מועטות במיוחד על ידי קרלו אנצ'לוטי. נזכיר כי גולר ערך את הבכורה שלו במדי ריאל רק בחודש ינואר האחרון, זאת לאחר שסבל מפציעה בברך שהשביתה אותו מפעילות בפתיחת העונה.

כעת, אחרי שחזר לכשירות מלאה, הטורקי "לא מבין למה אפילו ניקו פאס מריאל מדריד קסטיליה מקבל יותר דקות ממנו", וגם במועדון עצמו מודים כי לא מבינים את התסכול של השחקן לאחר שבקיץ הוא התעקש להישאר בקבוצה ולא לצאת להשאלה עם הגעתו למועדון.

הפציעות החוזרות שלו גרמו לפיטוריו של מיחיץ'? ארדה גולר | אימג'בנק GettyImages

בכל אופן, אנצ'לוטי התייחס לסיטואציה הרגישה ורמז שגולר עדיין לא מתאים לרמה הנדרשת עבור ריאל: "אני חושב ששחקן כמוהו, כדי להתקדם, צריך לשחק. לצערי כרגע זה מתנגש עם הדרישות של הקבוצה ושל המועדון", אמר האיטלקי והוסיף כי "אין ברירה אלא להיות סבלניים איתו. אני מבין את הרצון לראות אותו מקבל דקות, אבל האוהדים צריכים להבין שדרושה כאן סבלנות", הדגיש.

מאז הצטרף אליה בקיץ האחרון, גולר שיחק 25 דקות בלבד במדי ריאל במסגרת הליגה, כאשר סך הכל שותף בחמישה משחקים במסגרות השונות בהם רשם 92 דקות במשותף. בהחלט לא ההתחלה לה הוא פילל בסנטיאגו ברנבאו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי