Sport1 Banner

"נתתי לרגשות להשתלט עליי": אקס ריאל מדריד הודה שקילל את סוארס ומסי במהלך משחק

לואיס סוארס, ליאו מסי | Julian Finney/Getty Images

הקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה ידוע כמשחק טעון במיוחד, וכעת אנו מקבלים לכך עדות נוספת גם משחקן הבלאנקוס לשעבר שחשף את ההקנטות ששיגר לעברם של צמד הכוכבים על כר הדשא

(גודל טקסט)

לא הרבה שחקני כדורגל יכולים להתפאר בעובדה שהם שיחקו במדי ריאל מדריד, ואף מעטים יותר יכולים להתגאות בכך שלקחו חלק בקלאסיקו בין הבלאנקוס לברצלונה. אחד מאותם שחקנים הוא סרחיו רגילון, ששיחק בריאל בעונת 2018/19.

למרות שבמהלך הקדנציה שלו בסנטיאגו ברנבאו רגילון לא היה בורג משמעותי במיוחד בקבוצה, דווקא נגד ברצלונה עתירת הכוכבים הוא זכה לשחק, ועשה זאת פעמיים תוך מספר ימים כאשר הקבוצות התמודדו האחת מול השנייה במסגרת הליגה ובגביע המלך הספרדי.

סרחיו רגילון במהלך תקופתו בטוטנהאם | GettyImages, James Gill – Danehouse

עד לכאן, נשמע שמדובר בסיפור רגיל לחלוטין על שחקן אקדמיה שגדל בריאל מדריד, התפתח במועדון וקיבל הזדמנות אמיתית לשחק בקבוצת הבוגרים. אך את מה שרגילון עשה בצמד משחקי הקלאסיקו הללו גם הוא לא שוכח.

בריאיון שערך לאחרונה המגן בן ה-27, סיפר רגילון ש"קראתי ללואיס סוארס 'מכוער' ולליאו מסי 'פרעוש קטן'. הייתי צעיר, וזה היה הקלאסיקו הראשון שלי", שיתף הספרדי והמשיך: "כנראה שהייתי רגשני מדי באותם משחקים. האמת שזה גם היה המשחק הכי טוב שלי עבור ריאל מדריד, למרות שבסוף הפסדנו". סך הכל, רגילון ערך בריאל 14 הופעות בהן לא כבש אף שער.

יתאחדו בארצות הברית? מסי וסוארס | רויטרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי