אגדת ריאל מדריד משוכנע: "אמבפה יזכה כאן סוף סוף בכדור הזהב"

רונאלדו הברזילאי סיפר בריאיון באנגליה כי לדעתו הצרפתי "יהיה אחד הטובים בעולם בבלאנקוס" והחמיא לבלינגהאם: "השילוב שלו עם ויניסיוס ורודריגו מרהיב"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

רונאלדו הברזילאי הוא אחד משחקני העבר שנוהגים לומר עליו "אלמלא הפציעות", ומוסיפים לאחר מכן עד כמה רחוק הוא היה מגיע בקריירה שלו. שחקן דומה לכך שנמצא בדרך לריאל מדריד הוא קיליאן אמבפה, שרוב הקריירה שלו עד כה, משערים שאם הוא היה עוזב את פריז סן ז'רמן בשלב מוקדם יותר, הוא כבר היה מוכתר ככדורגלן הטוב בעולם. במסגרת משחק צדקה בו השתתף האגדה הברזילאית ושחקנה של ריאל לשעבר, הוא סיפר ל"דיילי מייל" על הכיוון של ריאל מדריד לשנים הקרובות, הצטרפותו הצפויה של אמבפה לסגל בקיץ והסופרסטאר הנוכחי של הבלאנקוס – ג'וד בלינגהאם.

"צריך לחכות ולראות שזה יהיה רשמי, אבל כולם נלהבים מהאפשרות שאמבפה יגיע לריאל מדריד", אמר רונאלדו על הכוכב הצרפתי. "הוא שחקן מדהים והולך להיות אחד הטובים בעולם. אני חושב שהאפשרות שהוא יצטרף לריאל היא טובה מאוד עבורו. הוא יוכל לזכות פה סוף סוף בכדור הזהב אם יצטרף לריאל. אני משוכנע שבמדריד תהיה לו קבוצה שתתמוך בו בכל החלטה, על המגרש ומחוצה לו, שהוא יקבל. גם בפריז סן ז'רמן הוא קיבל הרבה קרדיט ועשו הכל להשאירו, הוא היה כוכב הפרויקט. מה שבטוח זה שאנחנו הולכים להנות ממנו הרבה יותר בשנים הקרובות".

קיליאו אמבפה משוחח עם רונאלדו הברזילאי במהלך משחק NBA בפריז
קיליאו אמבפה משוחח עם רונאלדו הברזילאי במהלך משחק NBA בפריז | אימג'בנק GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

עוד הוסיף כוכב העבר של הבלאנקוס והסלסאו והתייחס לכוכב התורן במדים הלבנים: "אני אוהב איך שבלינגהאם משחק. הוא מבקיע כמעט כל משחק, תמיד הולך קדימה. האיכות שלו מפתיעה מאוד, הוא יוצא מהר מהשטח שלו ורץ כל הזמן. אתה ממש יכול לראות כמה הוא רוצה להבקיע. השילוב שלו עם שחקני ההתקפה של ריאל כמו ויניסיוס ורודריגו מרהיב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי