ויניסיוס כל כך כעס על ריאל מדריד, עד ששקל להחרים משחק

לפי "האתלטיק", הכוכב חושב שקבוצתו צריכה לעשות יותר כדי לתמוך בו לאור הקריאות הגזעניות הרבות שהוא סופג. ואז הגיע הפוסט האומלל באינסטגרם

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד הודיעה היום (שישי) שהגישה תלונה לתובע הכללי של ספרד, בשל הקריאות הגזעניות שספג כוכבה הגדול ויניסיוס באצטדיונים של ברצלונה ואתלטיקו מדריד מוקדם יותר השבוע, במשחקים בהן כלל לא היתה שותפה (ברצלונה – נאפולי, אתלטיקו – אינטר). "אנחנו דורשים לזהות את האנשים שקראו ולמצות עימם את הדין", אמרו הבלאנקוס. "נמשיך להילחם ולגלות אפס סובלנות במקרים כאלה".

"זו מציאות עגומה שהדברים הללו קורים גם במשחקים בהם אני לא משחק", צייץ השחקן. "אני מקווה שהאנשים האלה כבר קיבלו את העונש שלהם", הוסי, ותייג את אופ"א ואת ליגת האלופות.

אלא שמאחורי הקלעים, מתברר שהברזילאי לא מרוצה מההתנהלות של המועדון בנושא. לפי "האתלטיק", "ויניסיוס מתוסכל, וזה הגיע לשיא בשל פוסט ברשתות החברתיות בשבוע שעבר".

מתברר כי בחשבון האינסטגרם הרשמי של ריאל מדריד פורסם בשבוע שעבר פוסט שמראה את ויניסיוס מנשק את סמל המועדון, ומתחתיו סטיקר שסוקר את חמשת השלבים של אבולוציית האדם מהקוף. הברזילאי כל כך זעם, עד ששקל להחרים את המשחק מול ולנסיה ביום שבת (לבסוף שיחק ואף כבש צמד). הפוסט אמנם נמחק בחלוף 45 דקות, ובמועדון טענו כי עלה בטעות, אולם גם זה לא הרגיע את השחקן.

ויניסיוס ג'וניור, שחקן ריאל מדריד
ויניסיוס ג'וניור, שחקן ריאל מדריד | GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

"הוא שוחח עם מספר בכירים במועדון ואמר שהוא מאוד מאוכזב שריאל מפרסמת דבר כזה", נכתב ב"אתלטיק". "במועדון הבהירו לו שיחקרו את הפרשה באופן פנימי. הוא לא מרוצה כבר זמן רב מההתנהלות של המועדון בנוגע לקריאות הגזעניות שהוא סופג בכל כך הרבה מקרים. הוא מאמין שהקבוצה צריכה לעשות יותר כדי לתמוך בו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי