עיתונאי נוסף חשף "הודעות אלימות" מצ'אבי: "איש רדוף ונקמן"

מתרבות העדויות על התנהלות בעייתית של מאמן ברצלונה. עיתונאי נוסף שכתב עליו מאמר ביקורתי קיבל ממנו מסר מאיים: "נראה לכם שזידאן התנהל כך?"

(גודל טקסט)

העיתונאים בקטלוניה מעידים על צ'אבי כ"איש רדוף נקמן ונוירוטי", שנוהג לשלוח להם הודעות "אלימות ומלוכלכות" בעקבות טורים או כתבות ביקורתיות כלפיו. זה החל כאשר אחרי הניצחון על נאפולי שסידר לברצלונה מקום ברבע גמר ליגת האלופות, המאמן ציטט בבוז טור שנכתב על הקבוצה בו צוין כי "ברצלונה היא הבדיחה של ליגת האלופות".

"מי הבדיחה עכשיו?", אמר צ'אבי, ולאחר מכן העיתונאי רמון בסה שכתב את הטור, חשף התכתבויות אישיות עם צ'אבי במהלכן צ'אבי קילל אותו ולגלג עליו. "ההודעות מצ'אבי לא הפתיעו אותי, כי כבר היה בינינו דיאלוג בווטסאפ. הוא אמר לי שיש לי דם רע, שאני חייב להוציא אותו מפעם לפעם".

כעת חושף גם עיתונאי "אל פאיס" מנואל חאבויס כי כי קיבל הודעות תוקפניות מצ'אבי בעקבות טור שכתב נגדו. "הוא ראה שכתבתי משהו נגדו, ומיד פנה אליי בהודעות פרטיות", סיפר היום חאבויס, שטוען שההתנהלות של צ'אבי לא מתאימה למאמן במועדון בסדר הגודל של ברצלונה. "הוא לא מוכן לקבל ביקורת. הוא זכה בכל תואר אפשרי בתור שחקן, וחשב שההערצה אליו תימשך לנצח. הוא חשב שאף אחד לא יתעסק איתו, אבל זה בלתי אפשרי. הוא שכח שהוא מאמן את אחד המועדונים החשובים בעולם, ושאי אפשר לחמוק מביקורת. אי אפשר לכעוס בכל פעם שכותבים עליך מילה רעה".

צ'אבי מאמן ברצלונה
צ'אבי מאמן ברצלונה | GettyImages

חאבויס הוסיף: "אתם חושבים שזידאן שזכה התנהל כך כשהיה מאמן של ריאל מדריד? שאחרי הפסד או תיקו מול אלמריה, אחרי ששרקו לו בוז בברנבאו, הוא פנה לעיתונאים בהודעות? זה אבסורד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי