יעזוב עבור "ההצעה הנכונה"? כוכבה הברזילאי של ריאל מדריד מבוקש

play
ויניסיוס ג'וניור חוגג עם רודריגו ריאל מדריד | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3 04:48

ב"ספורט" מדווחים כי הבלאנקוס יהיו מוכנים להקשיב להצעות של לפחות 85 מיליון ליש"ט עבור רודריגו, בעקבות צירוף אנדריק, והאפשרות שאמבפה וגרנאצ'ו יחתמו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

רק בחודש אוקטובר רודריגו האריך את חוזהו בריאל מדריד עד 2028, עם סעיף שחרור בגובה מיליארד יורו. למרות המחיר המבהיל, וכששווי השוק שלו לא עולה של 100 מיליון יורו, נראה כי מעמדו הבטוח במדי הבלאנקוס עשוי להתערער בקיץ הקרוב. צירופו של קיליאן אמבפה זה עניין רשמי של שבועות או חודשים, אנדריק יגיע סוף סוף לחזק את החלק הקדמי של ריאל ואפילו אלחנדרו גרנאצ'ו של מנצ'סטר יונייטד הוא מועמד חזק להגיע.

ב"ספורט" מדווחים כי בעקבות הסיטואציה של החלוץ הברזילאי, אריות אירופה עוקבות באדיקות אחרי מצבו ומעוניינות לפתוח במשא ומתן מול הבלאנקוס שיהיו מוכנים להקשיב להצעות גבוהות. בין אותם מועדונים אפשר למצוא את ליברפול, מנצ'סטר סיטי, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד, שעל פי אותו דיווח, מוכנות לשלם 85 מיליון ליש"ט לא כולל בונוסים עבור שירותיו של רודריגו.

רודריגו, שחקן ריאל מדריד
רודריגו, שחקן ריאל מדריד | רויטרס

העונה רשם רודריגו 41 הופעות במדי הבלאנקוס, בהן כבש 13 שערים ובישל עוד 8, כשרוב המשחקים, תופקד בעמדת החלוץ המרכזי, אליה הוסט על ידי קרלו אנצ'לוטי מאגף ימין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי