נשיא ברצלונה: "פריז סן ז'רמן הציעה 200 מיליון יורו על לאמין ימאל"

play
נקודת אור. ימאל | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3 04:48

ז'ואן לאפורטה הסביר מדוע דחה את ההצעה. לפני כן חשף את הזעם על ריאל מדריד ("הערוץ שלהם משפיע על שופטים מדי שבוע") וסיפר על התכנית לקיץ הקרוב

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה העניק הבוקר (שבת) ריאיון נרחב ל"מונדו דפורטיבו", בו התייחס בין היתר ליחס המועדף שמקבלת ריאל מדריד מהשופטים בספרד, לכאורה. "זה עדיין מכעיס אותי, כי ערוץ הטלוויזיה שלהם הוא בושה", טען. "ההתאחדות צריכה להתערב, כי מנסים שם להשפיע על השופט מדי שבוע. תתארו לעצמכם שאנחנו היינו פועלים כך – כבר היו מענישים אותנו".

לאפורטה הוסיף וטען כי כרגע, מערכת היחסים של ברצלונה עם ריאל מדריד "לא טובה", בין היתר משום שפלורנטינו פרס העיד ב"תיק נגריירה" – פרשת השחיתות של הקטלאנים: "הם מנסים להשאיר את הפרשה הזו בחיים ולטעון שאנחנו משפיעים על השופטים, למרות שזה מה שהם עושים".

הנשיא התייחס באופן נקודתי גם לחלק משחקני הקבוצה. לטענתו, "פרנקי דה יונג שמח כאן מאוד והדבר האחרון שהוא רוצה זה לעזוב. יש עדיין פערים בנוגע לחוזה חדש, אבל אני לא מודאג. אני אופטימי גם לגבי הישארות רונאלד אראוחו. באיירן רוצה אותו, אבל אנחנו במגעים איתו".

ומה לגבי שחקנים שאולי יצטרפו בקיץ? בעוד ריאל מדריד צפויה להנחית את קיליאן אמבפה, לאפורטה טען כי החתמת כוכב-על "לא הכרחית, נבצע ליטושים. יש לנו שחקנים כמו לאמין ימאל, רוברט לבנדובסקי, ז'ואאו פליקס, פראן טורס, ראפיניה. בשנה הבאה יהיה לנו גם את גאבי, בעוד פדרי ופרנקי דה יונג הם ברמה בעולמית".

ז'ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה
ז'ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה | רויטרס

לאפורטה גם העלה את הפרק הראשון בפודקאסט החדש שלו והתייחס להצעות שהתקבלו לאחרונה על כמה משחקני ברצלונה: "דחינו הצעה של 200 מיליון יורו מפריז סן ז'רמן על לאמין ימאל. סירבנו כי אנחנו רואים התקדמות בשיקום המצב הפיננסי, יש אור בקצה המנהרה. יש הצעות גם על דה יונג, פרמין, באלדה, גאבי, פדרו ואראוחו, אבל אנחנו לא רוצים למכור אותם. עם השמות האלה אנחנו יכולים להגיע למיליארדר יורו.

הנשיא גם אישר את העניין בסטניסלב לובוטקה, הקשר הסלובקי של נאפולי: "דיברנו על דקו לגבי הגעה שלו, ברצלונה תצרף אותו אם יתאפשר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי