חלוצה של ברצלונה חשף על חברו: "הצלחתי לשכנע אותו להצטרף"

play
ז'ואאו פליקס לצד ברנרדו סילבה נבחרת פורטוגל | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.4 06:59

פליקס סיפר בריאיון לקראת המשחק מול פריז סן ז'רמן (רביעי, 22:00) על המגעים מול ברנרדו סילבה: "לא תלוי רק בו, אבל הוא התעניין בעיר ובקבוצה"

(גודל טקסט)

ברצלונה הייתה קרובה בקיץ האחרון להחתים שני שחקנים של נבחרת פורטוגל, אך בסופו של דבר רק אחד הגיע. בעוד ז'ואאו פליקס הצטרף בהשאלה, שעשויה להמשיך גם לעונה הבאה, ברנרדו סילבה נשאר במנצ'סטר סיטי לעונה נוספת, אולם אחרי ריאיון של חלוץ אלופת ספרד לקראת המשחק מול פריז סן ז'רמן ברבע גמר ליגת האלופות (רביעי, 22:00), ייתכן וסילבה יגיע מוקדם משחשבו.

"כל מה שאמרתי בעבר על ברנרדו סילבה היה נכון, הוא שאל אותי על מקומות לגור, לאכול, תשלום מיסים ועוד דברים בברצלונה", סיפר פליקס. "הוא שחקן מדהים, לא חושב שיש קבוצה בעולם שלא הייתה רוצה אותו אצלה".

עוד חשף החלוץ הפורטוגלי כי לדעתו "הצליח לשכנע אותו" להגיע, אך הסתייג: "זה בסוף לא תלוי רק בו. אני אשאל את המועדון מה הוא חושב, אבל אני חושב ששכנעתי אותו להצטרף אלינו". בברצלונה טוענים כי דווקא לא אהבו את ההצהרות הללו של פליקס על סילבה ומאמינים שיכולים לשכנע את הקשר המוכשר להגיע בדרכים נוספות.

ברנרדו סילבה לצד ז'ואאו פליקס נבחרת פורטוגל
סילבה השתכנע? פליקס לצד קשרה של מנצ'סטר סיטי | אימג'בנק GettyImages

לפי הדיווחים בספרד, ברצלונה אכן תעשה פנייה נוספת לנציגיו של סילבה בקיץ הקרוב, כשחואן לאפורטה מקווה לראות את הקשר של מנצ'סטר סיטי מגיע ורוצה להציע לאלופה האנגלית לשלם את סעיף השחרור שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי