הליגה תעזור? הבקשה של ריאל מדריד לקראת חצי גמר ליגת האלופות

play
בדרך לזכייה מספר 15? שחקני ריאל | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.4 03:45

הבלאנקוס רוצים להקדים את המשחק מול ריאל סוסיאדד לשישי (במקום שבת) לפני הביקור במינכן. פ.ס.ז' לא תצטרך לשחק בליגה בין צמד המפגשים עם דורטמונד

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד שרדה אמש (רביעי) 120 דקות ודו-קרב פנדלים דרמטי מול מנצ'סטר סיטי בדרך לחצי גמר ליגת האלופות, שם מצפה לה מפגש כפול עם באיירן מינכן. מוליכת הליגה הספרדית רוצה להיערך כמו שצריך למשחק הראשון במינכן ב-30 באפריל ולכן פנתה למנהלת הליגה כדי להקדים את המשחק מול ריאל סוסיאדד.

הבלאנקוס אמורים להתארח בסן סבסטיאן בשבת (27 באפריל) ואחרי שלושה ימים לשחק במינכן, והם מבקשים התחשבות והקדמת משחק הליגה ב-24 שעות, ליום שישי. במקרה כזה, יהיה לריאל קצת יותר מנוחה מאשר באיירן, שאמורה לשחק בשבת בצהריים בבית מול איינטרכט פרנקפורט.

על פי הדיווח ב"מארקה", במדריד יש אופטימיות גדולה שהליגה אכן תיענה לבקשה, בטח לאור העובדה שהקדימה את משחקיהן של ברצלונה ואתלטיקו מדריד לפני שמינית הגמר. כעת ריאל היא הנציגה האחרונה של ספרד במפעלי אופ"א וזו שיכולה לספק למדינה עוד קצת נקודות, בעונה בה בכל מקרה תודח משני המקומות הראשונים בדירוג הליגות – לראשונה מאז 1998.

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי
כל יום מנוחה יכול להיות משמעותי. קרלו אנצ'לוטי | רויטרס

בצרפת, מנהלת הליגה הלכה לקראת פריז סן ז'רמן ודחתה (למועד בלתי ידוע) את המשחק מול ניס שנקבע ל-3 במאי, כך שהאלופה לא תצטרך לשחק בליגה בין שני חצאי הגמר שלה מול בורוסיה דורטמונד. לסיוע דומה יזכו גם מארסיי וליל, אם יעפילו גם הן לחצי גמר הליגה האירופית והקונפרנס ליג, בהתאמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי