חדשות רעות לכולם, בעיקר לברצלונה: דסט ייעדר כ-9 חודשים

play
שחקן פ.ס.וו איינדהובן, סרג'יניו דסט | GettyImages, ANP
הניצחון הכי גדול בהיסטוריה. צפו: ארסנל הביסה 0:5 את צ'לסי האומללה 06:59

המגן קרע את הרצועה הצולבת לקראת סיומה של עונה נהדרת באיינדהובן. ברצלונה תתקשה למכור אותו בשנה האחרונה בחוזהו, נבחרת ארה"ב תחסר אותו בקופה אמריקה

(גודל טקסט)

סרג'יניו דסט, שמושאל מברצלונה לפ.ס.וו איינדהובן וחווה עונה מצוינת בהולנד, ייעדר מהמגרשים כתשעה חודשים. המגן הימני – שבאיינדהובן מתופקד כמגן שמאלי – נפצע באימון של מוליכת הטבלה והאבחנה הראשונית של הצוות הרפואי הייתה קרע ברצועה הצולבת בברך. הבדיקות המקיפות אישרו את החשש ודסט אמור להיעדר כתשעה חודשים.

מדובר בחדשות רעות במיוחד לשחקן בן ה-23, אבל לא רק עבורו. המשמעות של הפציעה היא שהוא ייחסר לנבחרת ארה"ב בקופה אמריקה הביתי בקיץ וגם שברצלונה תתקשה מאוד למצוא לו קבוצה חדשה ותיאלץ לשלם את מלוא שכרו לפחות עד ינואר.

ברצלונה רכשה את דסט מאייאקס ב-2020 תמורת כ-21 מיליון יורו. הוא שיחק בקבוצה שנתיים בהן לא הצליח להותיר חותם חיובי לאורך זמן. בעונה שעברה הושאל למילאן ומיעט לשחק, אבל העונה חזר לפרוח. הוא רשם 8 הופעות בליגת האלופות ובישל 6 שערים ב-25 משחקים בליגה ההולנדית – בעונה בה פ.ס.וו בדרך הבטוחה לזכייה באליפות.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן, סרג'יניו דסט
פרח מחדש בהולנד. דסט | אימג'בנק GettyImages, BSR Agency

דסט אמר בעבר שהוא לא יחזור לברצלונה כל עוד צ'אבי מאמן אותה, אבל ההערכה הייתה שגם אם האחרון אכן יעזוב, במועדון ינסו למכור אותו כדי לייצר הכנסות – בעיקר לאור העובדה שחוזהו יסתיים ב-2025 ולאחר מכן הוא יוכל לעזוב בחינם. העונה המצוינת שלו באיינדהובן הייתה אמורה לסייע, אבל הפציעה סתרה את התכניות הללו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי