צ'אבי מסביר: "השחקנים והאוהדים גרמו לי לראות שצריך להמשיך"

ברצלונה הכריזה רשמית על הישארות המאמן: "חרטה? בינואר חשבתי שנכון לעזוב, עכשיו מרגיש ההפך. חכמים יודעים לתקן". לאפורטה: "לא היה משא ומתן עם מאמן אחר, נעשה שינויים כדי להשתפר"

(גודל טקסט)

כלי התקשורת בקטלוניה כבר הפכו זאת לעובדה במהלך הימים האחרונים, אבל היום (חמישי) ברצלונה קיימה מסיבת עיתונאים בהשתתפותם של ז'ואן לאפורטה וצ'אבי, בה נשיא המועדון הכריז רשמית כי המאמן יישאר לעונה נוספת, זאת לאחר שחזר בו מהודעת ההתפטרות שמסר לפני פחות משלושה חודשים.

"הוא הצהיר על רצונו לעזוב, אבל אתמול הוא שידר בפניי את האמונה בפרויקט ובקבוצה והשאפתנות להמשיך לנצח, להיות יותר תחרותי", הסביר לאפורטה בפתח דבריו. "יבוצעו שינויים על מנת להשתפר. יציבות היא גורם מפתח בפרויקטים מצליחים, במיוחד בזה. צ'אבי הוא 'ברצלוניסט' בלתי מעורער שחושב על הטוב ביותר עבור בארסה, הישארותו היא בשורה גדולה".

צ'אבי עצמו אמר: "אתם יודעים שאני מאוד 'ברצלוניסט' ומנסה תמיד לעשות את הכי טוב למועדון. אני מרגיש אמון רב מצד הנשיא וההנהלה כולה. לשחקנים יש חלק חשוב מאוד, הם גרמו לי לראות את שהפרויקט צריך להימשך. שזה פרויקט מנצח. גם האוהדים גרמו לי לראות שעליי להמשיך. בינואר חשבתי שהכי טוב שאעזוב, אבל עכשיו אני חושב אחרת, אני אסיר תודה ומאמין שזו ההחלטה הטובה ביותר".

מאמן ברצלונה צ'אבי עם הנשיא ז'ואן לאפורטה
| אימג'בנק GettyImages, LLUIS GENE/AFP
מאמן ברצלונה צ'אבי
| GettyImages, LLUIS GENE/AFP

המאמן המשיך והסביר: "ההחלטה לא הייתה קלה. הנסיבות השתנו, דיברנו באופן ישיר עם הנשיא ואני חושב שהפרויקט לא הסתיים והוא יכול להיות מנצח. אני משוכנע בכך, השחקנים מאמינים בכך. חכמים יודעים לתקן, יש תערובת של סיבות שגרמה לי להמשיך, במיוחד האמון מהנשיא, מדקו ומהשחקנים. זה לא עניין של כסף או אגו. חרטה? בזמנו החלטתי נכון, כי המועדון היה זקוק לשינוי. עכשיו אני רואה בזה טעות, כי אני מרגיש ההפך".

לאפורטה הוסיף: "אני תמיד רציתי שצ'אבי ימשיך. הייתי זקוק לשיחה איתו כדי לדעת איך הוא, הוא נתן לי סיבות להמשיך ואני העברתי את זה להנהלה. אני קרוב מאוד לצ'אבי והייתי צריך לראות אותו מלא תקווה. אמרתי לו שלא נעשה דבר עד סוף העונה, שלא נחפש מאמן ונחכה לראות איך הוא מרגיש. לא נכנסנו למשא ומתן עם מאמנים כי הייתה לנו תקווה שצ'אבי ישקול את עתידו מחדש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי