מנוחה ושמחה: ריאל מדריד ניצחה בהרכב משני 0:1 אצל סוסיאדד

play
שחקן ריאל מדריד ארדה גולר חוגג | רויטרס
שחקן ריאל מדריד ארדה גולר חוגג

במשחק שהוקדם לליל שבת, הבלאנקוס הסתדרו עם המחליפים והעניקו לכוכבים מנוחה קריטית לקראת חצי גמר ליגת האלופות. ארדה גולר כבש בהופעת הבכורה בהרכב בליגה (29) וקירב לזכייה באליפות

(גודל טקסט)

ארבעה ימים לפני משחק החוץ נגד באיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות, ריאל מדריד הוציאה לדרך הערב (שישי) את המחזור ה-33 בליגה הספרדית עם ניצחון 0:1 אצל ריאל סוסיאדד שקירב אותה עוד צעד לזכייה באליפות. ארדה גולר, שפתח לראשונה בליגה הספרדית, כבש את השער היחיד במשחק (29) שאליו עלתה המוליכה עם הרכב משני.

קרלו אנצ'לוטי ביצע רוטציה רחבה בהרכב על מנת להעניק מנוחה לכוכבים הבכירים לקראת הביקור באליאנץ ארנה: מלבד אנדריי לונין שנותר על הספסל לטובת קפה, פדריקו ואלוורדה, ויניסיוס ואדוארדו קמבינגה נכנסו כמחליפים וגם ג'וד בלינגהאם, אנטוניו רודיגר וטוני קרוס ראו את הניצחון מהצד ונהנו מהתרעננות חיונית לפני הקרב מול באיירן.

שחקן ריאל מדריד ארדה גולר חוגג שער
בכורה מוצלחת בהרכב. גולר חוגג | אימג'בנק GettyImages, ANDER GILLENEA/AFP

מהלך המשחק

דקה 28: טוריינטס יצא קדימה ושיגר מרחוק בעיטה עוצמתית, שגירדה מלמעלה את המשקוף של קפה והבהילה את ריאל מדריד.

דקה 29: 0:1 לריאל מדריד! טשואמני שלח כדור ארוך לקרבחאל שהעביר מסירת רוחב מצד ימין, סובלדיה חלם במקום להרחיק וארדה גולר הגיע מאחור כדי לשלוח את זה לרשת.

דקה 32: קובו כבש אחרי חטיפה של ריאל סוסיאדד בסמוך לרחבה של האורחת, אלא שטשואמני איבד את הכדור רק בגלל עבירה של בארנצ'אה – ולכן השער נפסל בהתערבות שופטי המסך.

סוסיאדד נעצרה אחרי חמישה משחקים ללא הפסד, והמקום החמישי בסיום העונה עוד לא מובטח לה, כשבטיס נושפת בעורפה בקרב על הכרטיס לליגה האירופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי