"פרויקטים רבים מחכים לו": ראול יודע לאן יעזוב את ריאל מדריד

play
בקרוב בישראל? ראול | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.4 05:02

לפי "אס", מאמן קבוצת המילואים של הבלאנקוס מחזיק בהצעות מגרמניה ומקווה ללכת בדרכו של צ'אבי אלונסו: "מוכן לקפוץ לבמה המרכזית"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ראול מבין שאת המושכות בקבוצה הבוגרת של ריאל מדריד הוא לא יקבל בקרוב, ולפי דיווח ב"אס" הערב (שישי), שחקן העבר האגדי של הבלאנקוס סימן את היעד בו הוא מתכוון להזניק את קריירת האימון שלו. בבירת ספרד טוענים שהוא צפוי להודיע על עזיבת קבוצת המילואים של ריאל מדריד לטובת מעבר לגרמניה.

הארכת החוזה של קרלו אנצ'לוטי וההצלחה של צ'אבי אלונסו בבונדסליגה הביאו את ראול למסקנה שעדיף לו למצוא קבוצה מחוץ לספרד, ולשם כך הוא מינה לסוכנו את פאבלו בארקרו שמייצג את רודרי, קשר מנצ'סטר סיטי. ראול בן ה-46 מכיר היטב את הכדורגל הגרמני, כמובן, זכר לתקופתו כשחקן שאלקה.

ב"אס" נכתב שהוא מחזיק בהצעות מאותה מדינה, שם רואים בו מאמן עם פוטנציאל ללכת בדרכו של אלונסו, שהוביל העונה את באייר לברקוזן לאליפות היסטורית ועוד יכול להשלים טרבל מדהים. בסביבתו של חלוץ העבר טוענים ש"פרויקטים רבים מחכים לו" בגרמניה, כאשר ראול "מוכן לחלוטין לקפוץ לבמה המרכזית" אחרי חמש עונות בריאל קסטיליה מהליגה השלישית בספרד.

מאמן ריאל מדריד קסטיליה ראול
היורש. ראול | אימג'בנק GettyImages, Angel Martinez

בדיווח הוסיפו שראול צפוי לבשר לראשי ריאל מדריד על החלטתו לעזוב כשהעונה תסתיים. במועדון כבר הבהירו לו שהדלתות תמיד פתוחות עבורו וכל החלטה שלו תכובד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי