מועמד חדש להתקפת ברצלונה, ויש גם יורש עתידי לצ'אבי

באנגליה דווח כי דרווין נונייס סומן, בספרד נטען כי ניקו וויליאמס המועמד המוביל על ידי המאמן - אותו עשוי לרשת לואיס אנריקה. ומה קורה בגזרת ברנרדו סילבה?

(גודל טקסט)

ברצלונה אמנם נראתה כמו קבוצה חדשה מאז שצ'אבי הודיע על עזיבתו – החלטה שלבסוף החליט להפוך, כידוע – אך ההפסד הכואב לג'ירונה ביום שבת הוכיח לכולם שכדי להתחרות על אליפות בעונה הבאה, הקטלאנים יהיו חייבים חיזוק – ולא מעט ממנו.

לפי "ספורט", המאמן ידרוש 2-3 שחקני רכש לקישור (יוזואה קימיש, מרטין סובימנדי וגידו רודריגס המועמדים המובילים כרגע), אך הוא רוצה "להמציא מחדש" גם את החלק הקדמי. מתוך ששת שחקני ההתקפה הנוכחיים, רק באחד ישקלו בברצלונה לא לגעת – יאמין ימאל – כשכל היתר מועמדים לעזוב.

רוברט לבנדובסקי יחגוג את יום הולדתו ה-36 בקיץ ומחזיק במשכורת עתק של 30 מיליון יורו לעונה, ז'ואאו פליקס יסיים את תקופת ההשאלה שלו, ראפיניה לא מספיק יציב, ויטור רוקה לא עומד בציפיות וגם פראן טורס יימכר אם תגיע הצעה.

לאמין ימאל ברצלונה
לאמין ימאל ברצלונה | אימג'בנק GettyImages

לפי אותו דיווח, העמדה החשובה ביותר מבחינת צ'אבי לחזק בחלק ההתקפי היא שחקן באגף שמאל, והמועמד המועדף עליו הוא ניקו וויליאמס המצוין מבילבאו, לו סעיף שחרור של 50 מיליון יורו – כזה שברצלונה תוכל לעמוד בו.

שני השחקנים הנוספים שסימן צ'אבי יקרים יותר – כוכב נאפולי חביצ'ה קברצחליה, שלא יימכר תמורת פחות מ-100 מיליון יורו – ודני אולמו, שיכול לשחק בכל עמדות ההתקפה ומוערך בכ-60 מיליון יורו.

שם נוסף שהועלה הבוקר ב"סאן" הבריטי הוא זה של דרווין נונייס, שעתידו בליברפול נראה מעט מעורפל לאחר שמחק את כל התמונות במדי הקבוצה. הקטלאנים רואים בו מחליף מצוין ללבנדובסקי, אם אכן יחליטו למכור את הפולני המבוגר.

ניקו וויליאמס אתלטיק בילבאו
וויליאמס סותם פיות לגזענים. זה לא הספיק לצערו | אימג'בנק GettyImages

אשר למועמד נוסף, ברנרדו סילבה, ב"ספורט" נטען כי הפורטוגלי של מנצ'סטר סיטי לא מוכן לחכות לברצלונה עד תום חלון ההעברות, ומעוניין לסגור סופית את שאלת עתידו עד ה-14 ביולי (תום יורו 2024). צ'אבי רואה בו "החתיכה החסרה בפאזל", וסעיף השחרור שלו מסיטי עומד על 58 מיליון יורו.

על אף ההישארות של צ'אבי, במועדון כבר חושבים קדימה. לפי התקשורת הקטלאנית, בברצלונה מקווים שלואיס אנריקה לא יאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן ויהפוך חופשי בקיץ 2025: "דקו מאוד אוהב אותו וירצה לראות אותו אחרי עזיבת צ'אבי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי