ריאל מוכנה לחגיגות, בספרד נלהבים: "אמבפה יגיע, אך צריך לדבר על גולר"

play
ארדה גולר ריאל מדריד | GettyImages
ארדה גולר ריאל מדריד

הבלאנקוס יחגגו הערב את האליפות עם האוהדים ברחבי מדריד, אנצ'לוטי הבטיח: "זה יהיה עם הסיגר ומשקפי השמש". בתקשורת המקומית מתמוגגים מהטורקי: "רואים כמה הוא מיוחד". וגם, השיא שנותר לריאל לשבור

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד כבר הבטיחה את הזכייה באליפות, ואחרי הניצחון הדרמטי 1:2 על באיירן מינכן וההעפלה לגמר ליגת האלופות, היא חזרה אתמול (שבת) לזירה המקומית, רגע לפני פתיחת השמפניות הרשמית, ודרסה את גרנאדה 0:4 בניצחון ליגה שמיני ברציפות ששם אותה על 90 נקודות בפסגה. הבלאנקוס נמצאים כעת על רצף של 29 משחקים ללא הפסד בליגה, שהוא הרצף הארוך ביותר שלהם מאז עונת 1996/97, ואם הם לא יפסידו ב-3 המחזורים שנותרו, זה יהיה הרצף הארוך ביותר שלהם אי פעם בליגה הספרדית.

הדבר שעניין את העיתונאים הספרדים אחרי שריקת הסיום, היה ההודעה של קיליאן אמבפה ביום שישי, בה הודיע כי הוא עוזב את פריז סן ז'רמן, עם דיווחים בלתי פוסקים שהוא כבר סגור בריאל מדריד.

"אני כרגע לא דואג לדבר כזה", אמר קרלו אנצ'לוטי כשנשאל על הסופרסטאר הצרפתי. "המשחקים האולימפיים בצרפת? אני לא יכול לומר משהו נגד הנשיא הצרפתי. אנחנו מתרכזים בלעשות את הטוב ביותר שלנו עד סוף העונה, גם כמובן בגמר ליגת האלופות, וכך נעשה. אנחנו מתכוננים לחגיגות האליפות עם האוהדים בראשון. זה יהיה כמו ב-2022, עם המשקפיים והסיגר".

המאמן האיטלקי התייחס להופעה של שחקניו המחליפים, שכברהים דיאס כבש צמד, ופראן גרסיה יחד עם ארדה גולר כיכבו בשורות הבלאנקוס: "לגולר יש כישרון טבעי, הוא מאוד אפקטיבי במשחק. האם דיאס הפתיע אותי? כל השחקנים החדשים, גם פראן וחוסלו, כולם עזרו לנו מאוד".

דיאס אמר בסיום אחרי צמד השערים: "אנחנו כבר לא חברים פה בקבוצה הזאת, אנחנו משפחה. כולם כאן הם האחים שלי. אני רוצה להודות ללוקה מודריץ', הוא שחקן פנומנלי".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד
"אחגוג כמו ב-2022 – עם סיגר ומשקפי שמש". אנצ'לוטי | רויטרס

בתקשורת הספרדית התלהבו מההופעה של המחליפים והצעירים, ובעיקר מהכישרון הטורקי. ב"מארקה" כתבו: "כן אמבפה מגיע, אבל צריך לדבר על גולר", והוסיפו: "לקח לו קצת זמן, אבל רואים איזה שחקן מיוחד הוא. שלושה שערים ברגעים שהיה צריך אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי