בלינגהאם או ויניסיוס: "אין לי ספק מי מהם יזכה בכדור הזהב"

play
מפגש בין חברים. ויניסיוס עם ג'וד בלינגהאם | GettyImages, Mike Hewitt
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.5 05:04

אדר מיליטאו נשאל על האפשרות שאחד מכוכבי ריאל מדריד יקבל את הפרס היוקרתי, וגיבה את חברו הברזילאי: "הוא הטוב ביותר מבחינתי"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד כבר חגגה את הזכייה באליפות ספרד, באחת העונות הטובות שלה בשנים האחרונות במסגרת המקומית. גם באירופה הבלאנקוס חויים הצלחה אדירה עם העפלה לגמר ליגת האלופות, שם יתמודדו נגד בורוסיה דורטמונד ב-1.6 באיצטדיון וומבלי על הזכות להניף את הגביע עם האוזניים הגדולות בפעם ה-15 בתולדותיהם. שני השחקנים המרכזיים העונה של ריאל הם ללא ספק ויניסיוס וג'וד בלינגהאם, כשלכל אחד מהם 23 שערים בכל המסגרות – עם 12 בישולים של האנגלי שהגיע בקיץ האחרון ו-11 לברזילאי.

השניים הפכו את ההתקפה של קרלו אנצ'לוטי למסוכנות באירופה, כאשר לכל אחד מהם יש כבר מספיק נתונים והסברים אפשריים מדוע יהיה מגיע להם לזכות בכדור הזהב הבא. ללא ספק, ויניסיוס ובלינגהאם יהיו מועמדים לפרס היוקרתי, ונראה שבעיקר הקיץ הקרוב יהיה משמעותי עבורם, עם נבחרת אנגליה שתחפש זכייה ראשונה ביורו ונבחרת ברזיל שתנסה לזכות בקופה אמריקה.

חברם לקבוצה, אדר מיליטאו, התראיין ונשאל על "ההרצה" של השניים לפרס, ומבחינתו הוא יודע מי יזכה בו: "שניהם ראויים לזכות בכדור הזהב, אבל ויניסיוס הוא הטוב ביותר מבחינתי. אם הוא ימשיך לעשות ככה דברים, לא ייקח הרבה זמן עד שהוא יהיה המועמד הראשי לזכות בפרס".

שחקני ריאל מדריד, ג'וד בלינגהאם, ויניסיוס
הכובש והמבשל. בלינגהאם ו-ויניסיוס | רויטרס

ביום ראשון ריאל מדריד תתארח אצל ויאריאל במחזור ה-37 של הליגה הספרדית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי