Sport1 Banner

ריאל מדריד רוצה להמשיך לחגוג, בטיס וסוסיאדד בקרב על הליגה האירופית

play
עוד ערב של כיף. ויניסיוס והחברים | רויטרס
נאצ'ו, פלורנטינו פרס בחגיגות האליפות של ריאל מדריד 01:34

אחרי החמישייה במחזור הקודם, האלופה הטרייה תתארח למשחק קשה אצל ויאריאל במחזור הלפני אחרון. ברצלונה מול הכבשה השחורה, קאדיס תשאיר סיכוי לשרוד?

(גודל טקסט)

המחזור ה-37 והלפני אחרון בליגה הספרדית ייערך במלואו ביום ראשון עם תשעה משחקים. ריאל מדריד האלופה החדשה תתארח אצל ויאריאל בעוד שברצלונה האלופה היוצאת תנסה להבטיח את המקום השני עם משחק ביתי מול ראיו וייקאנו. בתחתית, קאדיס תנסה לשמור על סיכוי ההישרדות שלה בחיים עם משחק ביתי מול לאס פלמאס ותקווה למעידה של מאיורקה מול אלמריה שכבר ירדה. כל משחקי המחזור ייערכו בשעה 20:00.

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם ויניסיוס
עוד ערב של כיף. ויניסיוס והחברים | רויטרס

ויאריאל – ריאל מדריד

ריאל מדריד אומנם כבר זכתה באליפות, אך רוצה להגיע במיטבה למשחק גמר ליגת האלופות נגד דורטמונד והיא עשתה הכנה מצוינת מול אלאבס במחזור הקודם. טיבו קורטואה ואדר מיליטאו חזרו להרכב והיו שותפים ל-0:5 על אלאבס במשחק שבו ויניסיוס ובלינגהאם כיכבו ואפילו ארדה גולר כבש. מנגד, לצוללת הצהובה יש סיכוי קלוש להעפיל לקונפרנס ליג ולשם כך היא חייבת לנצח את הבלאנקוס, משהו שרק אתלטיקו מדריד עשתה השנה. אלא שוויאריאל עשתה זאת פעמיים בארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

צ'אבי מאמן ברצלונה
קרוב למקום השני, אבל גם לרצף שלילי עגום. צ'אבי | רויטרס

ברצלונה – ראיו וייקאנו

בברצלונה מתעסקים בימים האחרונים בסאגת צ'אבי והסכסוך בין המאמן לנשיא לאפורטה. אלא שבמקביל לקבוצה נותרו עוד שני משחקים כשניצחון על ראיו וייקאנו יבטיח לקטלאנים את המקום השני, לא שזה ינחם מישהו במועדון. ברצלונה ניצחה 0:2 את אלמריה וסוסיאדד, אבל סובלת מול ראיו אותה היא לא ניצחה בחמשת המפגשים האחרונים וגם הפסידה בשלושה מהם.

ריאל בטיס – ריאל סוסיאדד

משחק מסקרן מאוד בין שתי קבוצות שנאבקות זו בזו על המקום השישי שמקנה כרטיס לליגה האירופת. סוסיאדד עקפה את בטיס, שכשלה לנצח את לאס פלמאס במחזור החולף ונהנית מנקודה יותר. אלא שהקבוצה מסביליה יכולה לחזור לשם אם תנצח בביתה את הבאסקים, שמצידם הפסידו רק לריאל מדריד וברצלונה בחודשיים האחרונים. תחסר שוב את בקאמבו ובארטרה הפצועים, מרטין סובימנדי ייעדר מנגד.

מיקל מרינו, ריאל סוסיאדד
זיעזע את המשקוף של דונארומה. מרינו | רויטרס

קאדיס – לאס פלמאס

אחרי שכבר היתה עם רגל וחצי בליגה השנייה, קאדיס הצליחה לגרד ניצחונות של 0:1 על חטאפה וסביליה בשני המשחקים האחרונים ושמרה על סיכוי קלוש לשרוד בליגה הבכירה. כדי שזה יקרה היא חייבת קודם כל לנצח את לאס פלמאס שלא ניצחה כבר שלושה חודשים. הבעיה: היא גם חייבת שמאיורקה תפסיד וזו מארחת את אלמריה נועלת הטבלה, בעוד שסלטה ויגו שעליה מתארחת אצל היורדת השנייה גרנאדה. כל תוצאה מלבד ניצחון של קאדיס יוריד אותה לליגה השנייה ללא קשר לתוצאות

תוצאות נוספות:

אתלטיק בילבאו – סביליה אתלטיקו מדריד – אוסאסונה גרנאדה – סלטה ויגו מאיורקה – אלמריה ולנסיה – ג'ירונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי