השכר, החולצה והרגע בו החליט: מאחורי חתימת אמבפה

play
עוד ילבש את המדים האדומים-שחורים של מילאן בעתיד? | רויטרס
שחקני ריאל מדריד חוגגים בעיר את הזכייה בליגת האלופות, 2024 02:25

לצד מענק חתימה עצום, הכוכב החדש של ריאל מדריד ירוויח משכורת צנועה יחסית. ההחלטה על עזיבה התקבלה בפברואר, ילבש חולצה עם המספר 9

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

זהו זה, אחד המעברים הגדולים בכדורגל העולמי בשנים האחרונות הושלם הערב (שני) באופן רשמי – קיליאן אמבפה חתם לחמש שנים בריאל מדריד. לפי דיווחים, כוכב פריז סן ז'רמן ונבחרת צרפת החליט סופית על עזיבה את קבוצת הפאר מעיר האורות בפברואר שעבר, ובכך מגיעה לסיומה סאגה ארוכה ובסופה האיחוד הבלתי נמנע בין אלופת אירופה ואחד השחקנים הקטלניים ביבשת.

אמבפה מגיע כמובן בהעברה חופשית, לאחר שסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן. לפי דיווחים הוא יקבל מענק חתימה של 100 מיליון יורו ומשכורת עונתית צנועה יחסית של 15 מיליון יורו נטו – הכי הרבה במועדון, אך מעט יותר משקיבל בפריז סן ז'רמן (ומשיכול היה לקבל אם היה נשאר בצרפת), וגם מעט יותר ממספר שחקנים באירופה.

הכוכב הגדול ילבש בריאל מדריד את החולצה עם המספר 9 בעונה הבאה, כשלפי דיווחים, אחרי פרישתו של לוקה מודריץ' הוא יעבור ל-10.

קיליאן אמבפה, חלוץ פריז סן ז'רמן עם הגביע הצרפתי
עוד ילבש את המדים האדומים-שחורים של מילאן בעתיד? | רויטרס

לפי הערכות בספרד, מי שיזוז אחורנית – ככל הנראה לתפקיד של טוני קרוס – בעונה הבאה הוא ג'וד בלינגהאם, כדי לאפשר לאמבפה לשתף פעולה בחלק הקדמי עם ויניסיוס ורודריגו.

עוד באותו נושא: קיליאן אמבפה, ריאל מדריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי