Sport1 Banner

ניקו וויליאמס "משתגע" על ברצלונה, אבל צ'לסי מתכננת מחטף

play
ניקו וויליאמס מול לאמין ימאל במשחק אבן נייר ומספריים | אתר רשמי, ספורט1
צפו: וויליאמס וימאל שוב כיכבו, ספרד הפכה פיגור ל-1:4 גדול על גאורגיה 04:27

לקיצוני שמככב במדי ספרד יש סעיף שחרור נמוך יחסית (58 מיליון יורו) והוא רוצה להתאחד עם לאמין, אבל הבלוז מוכנים להכפיל את שכרו

(גודל טקסט)

ניקו וויליאמס הוא אולי השחקן המצטיין של היורו עד כה, אבל איפה ישחק בעונה הבאה כוכבה הצעיר של אתלטיק בילבאו ונבחרת ספרד? לוויליאמס יש סעיף שחרור בסך 58 מיליון יורו בלבד – כסף קטן לעומת מה שהוא שווה באמת בהתחשב בגילו (21) והיכולת שלו במדי ספרד וגם במדי בילבאו בעונה החולפת.

זה לא סוד שברצלונה מאוד חושקת בשחקן והוא מצידו רוצה ללבוש את מדי הבלאוגרנה ולהתאחד עם לאמין ימאל, עמו הוא משתף פעולה גם בנבחרת. אלא שכמו שידוע, בברצלונה התקציב כרגע מוגבל מאוד וצ'לסי שמעוניינת בו גם היא מוכנה להכפיל את שכרו ולשלם לו מעל 15 מיליון יורו לעונה – סכום שברצלונה תתקשה לעמוד בו.

ניקו וויליאמס לצד לאמין ימאל נבחרת ספרד
קונצרט ספרדי. ניקו וויליאמס ולאמין ימאל | רויטרס

ב"ספורט" טוענים שניקו וויליאמס "משתגע" על הרעיון של לשחק בברצלונה, אך לאפורטה צריך למצוא פיתרון כלכלי. הדיווחים מדברים על כך שכדי לממן את הגעתו של ניקו, בארסה תצטרך למכור "נכסים" והשמות שהוזכרו הם ראפיניה וז'ול קונדה. ראפיניה משחק על העמדה של ניקו וויליאמס, אבל רשם יכולת טובה בעונה החולפת.

קונדה היה שחקן הרכב קבוע אצל צ'אבי, אבל האנזי פליק סימן את קימיש כמחליפו וייתכן שבארסה תמכור את מגן/בלם נבחרת צרפת, כאשר ארסנל הוזכרה כמועמדת לרכוש אותו. ניקו וויליאמס רשם את עונת הפריצה שלו אשתקד. הוא חרש את האגף השמאלי של בילבאו והוביל אותה עם 11 בישולים וגם הוסיף 5 כיבושים.

וויליאמס הציג יכולת נהדרת במדי ספרד בעיקר במשחקים מול איטליה ובמשחק האחרון מול גאורגיה, בו הוא בישל וגם כבש שער יפהפה ב-1:4 שסידר לנבחרתו כרטיס לרבע הגמר ומפגש לוהט עם גרמניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי