דני קרבחאל חשף: "כל יום אני אומר לו לחתום בריאל מדריד"

play
דני קרבחאל לצד רודרי נבחרת ספרד | GettyImages
עם שער אדיר ומהפך: ספרד בגמר היורו אחרי 1:2 על צרפת 04:34

מגן נבחרת ספרד סיפר בריאיון כי הוא מנסה לשכנע את רודרי לחבור אליו בשורות הבלאנקוס: "אמרתי לו לעזוב את מנצ'סטר, הוא יתאים אלינו"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בעוד יומיים (ראשון, 22:00, ספורט1), תעלה נבחרת ספרד לדשא באצטדיון האולימפי שבברלין לגמר יורו 2024, במטרה להניף את גביע אליפות אירופה בפעם הרביעית ולהפוך לשיאנית הזכיות בתואר. הדרך של "לה רוחה" לגמר הגדול הייתה כנראה מרשימה יותר מזו של אנגליה, יריבתה בגמר, עם שלב בתים לא פשוט שכלל את קרואטיה, איטליה ואלבניה, ובנוקאאוט מפגשים עם גאורגיה, גרמניה וצרפת.

אחד משחקני הטורניר עד כה בכלל, ובטח עבור הנבחרת הספרדית הוא רודרי. קשרה של מנצ'סטר סיטי ממשיך להוכיח שהוא אחד הקשרים האחוריים הטובים בעולם, אם לא הטוב שבהם, וגם חברו לנבחרת, דני קרבחאל, יודע זאת וגם ניסה בריאיון ל"קופה" לשכנע אותו לחבור אליו לריאל מדריד.

"אני אומר לרודרי כל יום שהוא חייב לחתום בריאל מדריד", סיפר המגן הימני של ספרד. "אין ספק שהוא יתאים לנו. כל יום אני אומר לו לעזוב את מנצ'סטר, שאין שם שמש. אנחנו זקוקים לשחקן כמוהו בריאל. הוא אמר לי 'יש לי חוזה', אבל הוא יהיה התאמה מושלמת עבורנו".

רודרי נבחרת ספרד
רודרי | אימג'בנק GettyImages

קרבחאל לא שיחק בחצי הגמר נגד צרפת בעקבות כרטיס אדום שספג ברבע הגמר נגד גרמניה, אך בגמר נגד אנגליה הוא צפוי לשוב להרכב של לואיס דה לה פואנטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי