טירוף אמבפה במדריד החל, הכוכב יהפוך לבעלי קבוצה?

play
על הספסל. אמבפה | GettyImages
עם שער אדיר ומהפך: ספרד בגמר היורו אחרי 1:2 על צרפת 04:34

כל הכרטיסים להצגת החלוץ בברנבאו נמכרו, הבלאנקוס כבר הרוויחו כמיליון יורו ממכירת החולצות שלו. דיווח: משפחת אמבפה רוצה לרכוש את קון

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

גם ההדחה המאכזבת בחצי גמר יורו 2024 לא מורידה מפסטיבל קיליאן אמבפה בריאל מדריד. הבלאנקוס מכרו את כל 80 אלף הכרטיסים להצגתו החגיגית של הכוכב ביום שלישי הבא ב-13:00 (שעון ישראל), כשסטניאגו ברנבאו יהיה כמובן מלא עד אפס מקום. לאחר הצגתו, יקיים הכוכב מסיבת עיתונאים ראשונה מול התקשורת הספרדית.

אבל זה לא הכל. לפי "אל צ'ירינגיטו", הבלאנקוס הרוויחו כבר מיליון יורו מחולצות שנמכרו – 450 אחוז יותר ממכירת החולצות של ג'וד בלינגהאם, לשם השוואה, בקיץ שעבר. יש לציין שלא מדובר בחולצות זולות – רחוק מכך: הזולה ביותר עולה 120 יורו, והיקרה ביותר 185 יורו.

אמבפה מגיע כמובן בהעברה חופשית, לאחר שסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן. לפי דיווחים הוא קיבל מענק חתימה של 100 מיליון יורו ומשכורת עונתית צנועה יחסית של 15 מיליון יורו נטו – הכי הרבה במועדון, אך יותר ממספר שחקנים באירופה. הוא ילבש את החולצה עם המספר 9 בעונה הבאה ולאחר פרישתו של לוקה מודריץ' צפוי לעבור ל-10.

קיליאן אמבפה נבחרת צרפת
קיליאן אמבפה נבחרת צרפת | אימג'בנק GettyImages

עוד בגזרת אמבפה: בצרפת טוענים שמשפחת השחקן נמצאת במגעים מתקדמים על רכישת קון, הקבוצה שסיימה במקום השישי בליגת המשנה אשתקד. כשקיליאן היה ילד הוא נבחן במועדון, ובקרוב הוא ומשפחתו עשויים להיות להשתלט על המועדון.

עוד באותו נושא: קיליאן אמבפה, ריאל מדריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי