בסגנון רונאלדו: ריאל מדריד מכינה משטר צבאי לאמבפה

play
קיליאן אמבפה נבחרת צרפת | GettyImages
עם שער אדיר ומהפך: ספרד בגמר היורו אחרי 1:2 על צרפת 04:34

אחרי יורו חלש ועונה הרבה פחות מפרכת מזו שצפויה לו בספרד, הבלאנקוס מפקידים את חלוץ הרכש בידי האיש שמכונה "הסַמָּל"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ביום שלישי בצהריים תיערך הצגתו של קיליאן אמבפה לעיני יציעים מלאים בסנטיאגו ברנבאו – וההתרגשות גדולה. עם זאת, בריאל מדריד יודעים שהרכש הכי נוצץ שנחת במועדון מאז כריסטיאנו רונאלדו לא מגיע בשיאו מבחינה פיזית, אבל בצוות של קרלו אנצ'לוטי יש את האיש המתאים כדי להכניס אותו לעניינים לקראת עונה מפרכת.

מי שאמון על כך הוא אנטוניו פינטוס, מאמן הכושר המכונה "הסַמָּל" בשל המשמעת הצבאית שהוא מכתיב באימוניו. ב"אס" תיארו את "שיטת פינטוס" כפרויקט בסגנון רונאלדו, אותו יחווה אמבפה עם הצטרפותו לקדם העונה.

כזכור, בקיץ שעבר ההכנות של מספר 9 החדש בלבן היו רחוקות מהאידיאל, כיוון שלא יצא למחנה האימונים של פריז סן ז'רמן שהפכה אותו זמנית ל"מנודה" על רקע סאגת עתידו במועדון – שכולם יודעים איך הסתיימה. מעבר לכך, בעונה האחרונה ערך אמבפה רק 48 הופעות ופניה של ריאל מדריד לעונה שעשויה לכלול יותר מ-70 משחקים. הבלאנקוס יסתערו על שבעה תארים: הליגה, גביע המלך והסופר קאפ הספרדי בגזרה המקומית, בנוסף לליגת האלופות, הסופר קאפ האירופי, הגביע הבין-יבשתי בסוף 2024 וגביע העולם למועדונים שייפתח ביוני 2025.

גם ביורו הציג אמבפה גרסה שרחוקה מלהיות הטובה ביותר שלו, אם כי השבר באף שספג במשחק הפתיחה היה חלק מהסיבות לכך שהוא סיים עם שער אחד בלבד שנכבש בפנדל, בנוסף לבישול אחד. כעת, ריאל מדריד נחושה להחזירו למוטב לקראת עונת הבכורה שלו בלבן.

עוד באותו נושא: קיליאן אמבפה, ריאל מדריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי