נתונים יוצאי דופן: מעבר קיליאן אמבפה לריאל ברשתות החברתיות

play
קיליאן אמבפה, שחקן ריאל מדריד | רויטרס
קיליאן אמבפה, ריאל מדריד 01:50

הצרפתי הגיע לסנטיאגו ברנבאו, לבש את המדים הלבנים, הצהיר ש"הגשים חלום" ונישק את הסמל, אבל עד כמה עולם הכדורגל נפעם מהעסקה?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

קיליאן אמבפה התייצב למסיבת עיתונאים ראשונה כשחקן ריאל מדריד לפני שעה קלה ועורר התרגשות רבה בעולם. לא במקרה הגיעו אלפי צלמים ועיתונאים לסנטיאגו ברנבאו כדי לתעד את אמבפה לראשונה במדי הבלאנקוס ולפי "מארקה", יש לא מעט נתונים מסקרנים סביב חתימתו של הצרפתי שבחר לעזוב את פריז סן ז'רמן – מעבר שאפשר לומר שהיה צפוי מאז 2022, אז בחר ברגע האחרון לחתום על חוזה חדש בעיר האורות ולהמתין עם הגשמת חלום המעבר לריאל.

אז לפניכם מספר נתונים יוצאי דופן שפרסמה חברת "Samba Digital", שממחישים עד כמה עולם הכדורגל נרגש מהמעבר:

קיליאן אמבפה מנשק את הסמל של ריאל מדריד
ברגע הזה הקהל השתגע. אמבפה מנשק את הסמל | רויטרס

* לא פחות מ-3.2 מיליון משתמשים החלו לעקוב אחרי ריאל מדריד ברשתות החברתיות ב-48 השעות הראשונות מאז הכריזה ריאל מדריד על צירופו של אמבפה. לרוב לוקח למועדון בסדר גודל של ריאל מדריד חודש שלם לצבור כ-3 מיליון עוקבים חודשים.

* גם מספר עוקביו של אמבפה עלה ב-3.2 מיליון מאז שהוכרזה העסקה. זה פי 90 מהממוצע של אמבפה – שלרוב לוקחים לו כשלושה חודשים כדי להגדיל את מספר עוקביו בצורה כזו.

* מאז ההכרזה על הגעת אמבפה לריאל מדריד מפריז סן ז'רמן, הבלאנקוס ציינו את שמו של החלוץ בלמעלה מ-100 פרסומים ברשתות החברתיות. מתוך 10 הפוסטים הנצפים ביותר, חמישה נוגעים לאמבפה. באינסטגרם נרשמו מעל 130 מיליון הקלקות, לייקים ותגובות.

* נרשמו מעל 11 מיליון אינטרקציות ורווח של למעלה ממיליון יורו עבור הגופים והמותגים שמשתפים פעולה עם ריאל מדריד.

עוד באותו נושא: קיליאן אמבפה, ריאל מדריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי