למה לא הגיע לפני, המסר מוויניסיוס והמספר 9: עוד מאמבפה

play
קיליאן אמבפה, שחקן ריאל מדריד | רויטרס
קיליאן אמבפה, ריאל מדריד, לצד נשיא המועדון פלורנטינו פרס 01:21

חלוץ ריאל מדריד החדש דיבר גם במסע"ת: פניית הפרסה ב-2022, העמדה בה ישחק, השפעת רונאלדו והרגע בו החליט לחתום עם הבלאנקוס

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

קיליאן אמבפה שלהב 80,000 איש ביציעי הסנטיאגו ברנבאו בהצגתו הרשמית במדי ריאל מדריד, אבל היום הראשון המרגש שלו כשחקן החדש של אלופת אירופה לא הסתיים שם. בהמשך התייצב החלוץ הצרפתי למסיבת עיתונאים, בה התייחס למספר סוגיות.

"היום הזה מרגיש אפילו יותר משציפיתי. על חלום לא משלמים, עברתי המון דברים כדי להגיע לכאן", אמר אמבפה שהתחמק מהשאלה מתי היה הרגע המדויק בו החליט לחתום בריאל: "כשהייתי ילד. זה היה קל, זה היה חלום, אחר כך מטרה. הגורל שלי היה לשחק בריאל מדריד", ענה והוסיף לאחר מכן כי "אשחק איפה שהמאמן ירצה, זהו פרט ולא נושא לוויכוח. אני יכול לשחק בשלוש העמדות הקדמיות".

הזיכרון הראשון שלו מריאל מדריד, לטענתו: "אני חושב שזידאן, כי הוא צרפתי ולכן זה היה חשוב. אחר כך ראיתי את המשחקים של האליל שלי, כריסטיאנו". אמבפה סיפר ששחקני ריאל שהכי התעקשו שיצטרף היו "הצרפתים. ויניסיוס גם היה אומר לי שאבוא, שנשחק ביחד בהתקפה".

קיליאן אמבפה, שחקן ריאל מדריד
אחרי שנים של המתנה, הוא הגיע. אמבפה | אימג'בנק GettyImages
קיליאן אמבפה, ריאל מדריד, לצד נשיא המועדון פלורנטינו פרס
עם המספר 9, כמו האליל שלו בזמנו | רויטרס

על הסאגה המתמשכת סביב מעברו ציין: "למה לא עברתי לפני? תמיד הייתי בטוח שהרגע יגיע. ידעתי שכאשר אעזוב את פריז, אבוא למדריד. היו לי הצעות מהרבה מועדונים. הביקורות ב-2022? זה חלק מהכדורגל, האמת היא שאהבת המדרידיסטס בלתי נתפסת. לכן אני רוצה לתת את חיי עבור החולצה הזו".

החלוץ סיפר כי קרא יחד עם הקהל "האלה מדריד" בהצגתו "כמחווה לכריסטיאנו רונאלדו, האליל שלי בילדות. היום הוא חבר שמייעץ לי, זו פריבילגיה. אנחנו בקשר ואני שולח לו חיבוק". כמו רונאלדו, גם אמבפה יתחיל את הקדנציה בריאל עם המספר 9, למרות שהוא מזוהה עם מספרים אחרים: "מי אמר שרציתי את מספר 10 של מודריץ'? אני לא מסתכל אחורה למספר שלי, רק קדימה – לכיוון השער. זה מספר חשוב בריאל מדריד, אבל זה לא הדבר הכי חשוב לי".

לשאלה מי סיפר לו שהוא ישחק בריאל מדריד ומתי, השיב הכוכב בהלצה: "אני עדיין לא בקבוצת הוואטסאפ. ידעתי שאשחק כאן היום, כשחתמתי על החוזה. יש סרטון, אם אתם רוצים".

הצגת קיליאן אמבפה בתור שחקן ריאל מדריד
עושה רושם שאוהדי ריאל מדריד סלחו לו על פניית הפרסה לפני שנתיים | אימג'בנק GettyImages, David Ramos
קיליאן אמבפה לצד הגביעים של ריאל מדריד
| רויטרס

עוד רכש התקפי מבטיח שריאל עשתה לקראת העונה הבאה הוא אנדריק, עליו אמר אמבפה: "אם הוא לא היה כישרון גדול, לא היו מחתימים אותו. הוא צעיר ויצטרך ללמוד, אם הוא יזדקק לעצה או עזרה אהיה שם בשבילו, כי אני יודע מה זה להתחיל בגיל צעיר".

לסיום, הצרפתי אמר על המטרות: "המטרות שלי הן כמו המטרות של המועדון – לזכות בתארים. אני מקווה שהם יזכו גם איתי, אני לא מכוון למספר שערים, אם יהיה צורך אני אבשל. ליגת האלופות? ריאל מדריד תמיד פייבוריטית שם. כדור הזהב? הכי חשוב לי להסתגל לקבוצה, השאר יגיע באופן טבעי".

עוד באותו נושא: קיליאן אמבפה, ריאל מדריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי