אמבפה לא ייצא לארה"ב, מודריץ' האריך חוזה בריאל מדריד

play
| רויטרס
קיליאן אמבפה, ריאל מדריד, לצד נשיא המועדון פלורנטינו פרס 01:21

הבכורה תחכה: הרכש הנוצץ לא יהיה במסע משחקי ההכנה, התכנית: לשלבו בסופר-קאפ. הקרואטי נשאר לעונה נוספת, ה-13 שלו במועדון

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אוהדי ריאל מדריד יצטרכו לחכות עד אשר יזכו לראות את קיליאן אמבפה עולה לראשונה לכר הדשא עם החולצה הלבנה. הכוכב החדש לא ימריא לקראת סוף החודש עם קבוצתו החדשה למחנה האימונים בארצות הברית, שיכלול משחקי הכנה מול מילאן, ברצלונה וצ'לסי.

"אם ירצו שאצא, אז אצא", אמר אמבפה במסיבת העיתונאים בה הוצג אמש (שלישי), אולם במועדון החליטו להעניק לו חופש ארוך יותר, ובמקום זאת הוא יפגוש לראשונה את חבריו החדשים כשאלופת אירופה תשוב לספררד ב-7 באוגוסט. הופעת הבכורה שלו אמורה להיות בסופר-קאפ האירופי ב-14 באוגוסט מול אטאלנטה, בפולין. ייתכן שגם חבריו של אמבפה לנבחרת צרפת – פרלאן מנדי, אורליאן טשואמני ואדוארדו קמאבינגה – יזכו לחופש דומה בכפוף לרצונותיהם.

לפי "מארקה", אמבפה ויתר על סכומי כסף גדולים שהוצעו לו בפריז סן ז'רמן כדי לחתום במדריד. המשכורת השנתית שלו אמור להיות נמוכה יחסית – 15 מיליון יורו – אך בונוס החתימה העצום (100-115 מיליון יורו) יפצה על כך, וכמוהו גם הזכויות הדיגיטליות על המותג שלו.

קיליאן אמבפה, ריאל מדריד
יצטרף לחבריו באימונים רק בעוד כשלושה שבועות. אמבפה | אימג'בנק GettyImages, David Ramos

בתוך כך, ואחרי ההתרגשות הגדולה מהגעתו של החלוץ הצרפתי המוכשר, בשורה נפלאה נוספת נמסרה לאוהדי ריאל מדריד היום: לוקה מודריץ' האריך רשמית את חוזהו בעונה נוספת. הקרואטי שיסגור 13 שנים במקום אליו הגיע ב-2012, זכה עד כה ב-26 תארים במדים הלבנים – שיא מועדון בו הוא מחזיק בצוותא עם נאצ'ו. בין היתר הניף מודריץ' שש פעמים את גביע אירופה וחגג ארבע אליפויות ספרד.

עוד באותו נושא: קיליאן אמבפה, ריאל מדריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי