בדרך לחיזוק כפול? ברצלונה נפגשה עם שני כוכבי היורו

play
שחקני נבחרת ספרד חוגגים זכייה ביורו 2024 | רויטרס
"מילסון לוקח ללב את שריקות הבוז, אני לא יודע איך זה ייפתר" 41:17

בקטלוניה מדווחים: דקו נפגש במהלך השבוע עם הסוכנים של דני אולמו וניקו וויליאמס, שנחושים להתאחד עם חבריהם לנבחרת ספרד בבארסה. פרטי העסקה המתגבשת בפנים

(גודל טקסט)

האם ברצלונה עומדת להתחזק בשניים מהשחקנים המצטיינים של אליפות אירופה? ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים שההנהלה הספורטיבית של המועדון בראשות המנהל המקצועי דקו, נפגשה עם סוכנם של ניקו וויליאמס ודני אולמו – שני כוכבי אלופת אירופה הטרייה ספרד.

על פי הדיווח דקו נפגש ביום שלישי עם חואנמה לופס סוכנו של אולמו וביום רביעי הוא נסע למלון פלאפוקס בסרגוסה לארוחת צהריים עם פליקס טיינטה, נציגו של הצעיר מבין האחים וויליאמס. דקו ביצע תיאומים עם שניהם, תוך שהוא מודע לרצון העז של שני השחקנים ללבוש את מדי ברצלונה.

כידוע, ברצלונה לא משופעת במזומנים אך לניקו וויליאמס יש סעיף שחרור בסך 58 מיליון יורו בחוזה אותו הוא האריך בדצמבר האחרון עד 2027, סכום נמוך יחסית לכישרון העצום של השחקן שכיכב ביורו וגם כבש בגמר נגד אנגליה. באתלטיק בילבאו מריחים כבר שבועות שברצלונה בסופו של דבר תשלם את הסכום הזה, אך בארסה תצטרך להתחרות עם קבוצות עשירות יותר מאנגליה שגם חושקות בשחקן ובראשן צ'לסי.

לגבי דני אולמו, שכבש את אחד השערים הכי יפים ביורו בחצי הגמר נגד צרפת, לשחקן לייפציג בן ה-26 יש חוזה במועדון הגרמני עד קיץ 2027. אלא שביום שבת פוקע סעיף השחרור של אולמו בסך 60 מיליון יורו, כך שהזמן דוחק לרכוש את השחקן בזמן לפני שקבוצות אחרות עטות עליו.

שחקני נבחרת ספרד דני אולמו, ניקו וויליאמס
שחקני נבחרת ספרד דני אולמו, ניקו וויליאמס | GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

עם זאת, ישנן הצעות טובות אחרות על השחקן כמו אלו של מנצ'סטר סיטי ובאיירן מינכן, קבוצות צמרת שיש להן יתרון על ברצלונה בכך שיש להן כרגע פוטנציאל כלכלי גדול יותר להגיע ל-60 מיליון לפני יום שבת ללא הפחתות. לאחר תאריך זה, כל מי שירצה אותו יצטרך להסכים על סכום עם לייפציג, המועדון שחתם איתו בינואר 2020 תמורת 30 מיליון.

היתרון של ברצלונה על יתר הקבוצות העשירות הוא שניקו וויליאמס וגם דני אולמו מעוניינים מאוד לשחק לברצלונה ולשתף פעולה עם חבריהם בנבחרת ספרד כמו פדרי, פראן טורס וכמובן ילד הפלא לאמין ימאל – חברו הטוב של וויליאמס. בבארסה מאמינים שעם שלישיית התקפה שתכלול את ניקו, אולמו ולבנדובסקי, אפשר יהיה לתת פייט לריאל מדריד האימתנית שהתחדשה באמבפה.

לא מן הנמנע שכדי לממן את עסקת וויליאמס, ברצלונה תנסה למכור את ראפיניה שמשחק בעמדה שלו, אך כרגע אין לה הצעות של ממש על השחקן הברזילאי שחווה עונה אישית טובה אשתקד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי