הסרטון שחושף: הדימיון המדהים בין הצגת אמבפה לרונאלדו

play
ברגע הזה הקהל השתגע. אמבפה מנשק את הסמל | רויטרס
קיליאן אמבפה, ריאל מדריד, לצד נשיא המועדון פלורנטינו פרס 01:21

ניעור החולצה, ניפוף הידיים, ההצהרה הזהה ואפילו ההצגה של פלורנטינו: סרטון שעלה לרשת מראה כיצד אמבפה ממש חיקה את אלילו בזמן הצגתו בריאל מדריד: "הוא ללא ספק צפה בהצגה שלו"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לא פחות מ-80 אלף אוהדי ריאל מדריד משולהבים הגיעו ליציעי הסנטיאגו ברנבאו כדי לקבל את המלך החדש שלהם, הלוא הוא קיליאן אמבפה. כמו כריסטיאנו רונאלדו, הכוכב הכי גדול שחתם בריאל עד בואו של אמבפה, הצרפתי ילבש את החולצה מספר 9. אלא שמסתבר שמלבד המספר, הכישרון והחוש לשערים, יש עוד הרבה קווי דימיון בין שני כוכבי העל האלו.

מקור ההשוואה עבור אוהדים ברשתות החברתיות הוא קליפ קצר זה לצד זה של המצגות של רונאלדו ואמבפה, מה שגרם לרבים להתפעל מהדמיון המוחלט בהצגת השניים. "אמבפה ללא ספק צפה במצגת של כריסטיאנו רונאלדו בלילה לפני,' כתב אוהד אחד ב-X. אחר ציין שהקפטן של נבחרת צרפת 'מחקה את התנועות צעד אחר צעד כאילו זה סרט".

קיליאן אמבפה מניף ידיו במדי ריאל מדריד
כן, זה קרה. אמבפה | רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו מוצג בקבוצת ריאל מדריד
ההצגה של רונאלדו | אימג'בנק GettyImages, Denis Doyle

זה לא סוד שרונאלדו היה אלילו הגדול של אמבפה והצרפתי אף זכה לראות את הפורטוגלי בשיאו אחרי שההורים שלו קנו לו כרטיס למשחק ליגת האלופות בין מארסיי לריאל מדריד. אמבפה, שהיה אז רק בן 10, צפה באלילו במשחק שנערך בדצמבר 2009 ונהנה מכל רגע.

ברור שרונאלדו ואמבפה חיקו פעולות דומות בטקס ההצגה שלהם, כולל תיקון החולצות החדשות שלהם, נישוק הסמל, נופף לקהל וצעקת המילים המפורסמות "האלה מדריד!" עכשיו נותר לראות אם אמבפה יחקה את רונאלדו גם בביצועים על כר הדשא. הפוטנציאל בהחלט קיים, אבל הרף גבוה, גבוה מאוד.

עוד באותו נושא: קיליאן אמבפה, ריאל מדריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי