ההצעות כבר הוגשו: ברצלונה תשלים שתי החתמות נוצצות?

play
בקרוב באותה קבוצה? ניקו ואולמו | GettyImages
תקציר גמר יורו 2024: ספרד – אנגליה 1:2 (עם הנפה) 04:54

הקטלאנים מחכים לתשובות של ניקו וויליאמס ודני אולמו, בתקשורת המקומית טוענים: "יש אופטימיות, לאפורטה נחוש לעמוד מול ריאל מדריד"

(גודל טקסט)

לא מעט שמות הוזכרו בשבועות האחרונים כמועמדים לברצלונה, אך שניים מרחפים מעל כולם במועדון – ניקו וויליאמס ודני אולמו. אשר לראשון, שמוערך מאוד קודם כל על ידי הנשיא ז'ואן לאפורטה, הצוות הניהולי בראשות דקו נפגש עם נציגיו והגיש לו הצעה. לפי "מונדו דפורטיבו", ברצלונה מצפה לתשובה מהירה ומקווה שהיא תהיה חיובית. "ניקו הוא זה שצריך להחליט", נכתב. "הוא יכריע האם להסכים לברצלונה, להישאר בבילבאו עוד עונה או להעדיף הצעות גבוהות יותר שקיבל מהפרמיירליג".

שחקן נוסף שכבר קיבל הצעה הוא אולמו. בעוד סעיף השחרור של ניקו מבילבאו עומד על 58 מיליון יורו, זה של חברו לנבחרת ספרד מר.ב. לייפציג עומד על 60 מיליון יורו והדדליין להפעלתו יפקע הערב. "אולמו וסוכניו יבחנו את ההצעה לעומק", נכתב. גם במקרה שלו, ההערכות הן שיוכל לקבל משכורת גבוהה יותר בקבוצה אחרת – כשליברפול, מנצ'סטר יונייטד, אתלטיקו מדריד, באיירן מינכן ואחרות הוזכרו.

שחקני נבחרת ספרד דני אולמו, ניקו וויליאמס
בקרוב באותה קבוצה? ניקו ואולמו | GettyImages

"לאפורטה נתן אור ירוק, ברצלונה אופטימית לגבי שתי העסקאות הללו", נכתב בספורט". "במועדון היו דיונים בשבועות האחרונים לגבי צמד השחקנים, אך לבסוף הוחלט לנצל את שתי ההזדמנויות בשוק ולצרף את שניהם. בכך יוכל להתחיל מעגל של ניצחונות למשך שנים רבות. לאפורטה נחוש לעמוד מול ריאל מדריד ולהתחרות על כל התארים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי