"עידן אנדריק יצא לדרך". המטרה: לגנוב לימאל את ההצגה

עם הגיעו לגיל 18, הברזילאי הפך רשמית לשחקן ריאל ויוצג בשבת. כעת הוא לא "לא רוצה לבזבז זמן" במרדף אחר נער הזהב של ברצלונה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

במדריד מכריזים על "תחילתו של עידן אנדריק". החלוץ הברזילאי חוגג היום (ראשון) יום הולדת 18, ובהתאם לחוקי פיפ"א, רק כעת הוא יהפוך לשחקן ריאל מדריד באופן רשמי, אחרי שהושג סיכום על מעברו מפלמייראס כבר ליותר יותר משנה וחצי.

אנדריק קיבל כתבת שער ב"אס" המדרידאי הבוקר, כולל פרטים חדשים על ההכנות שלו לקראת המעבר הגדול, שיכפה עליו להתבגר במהירות ולהסתגל לסטנדרטים הנוקשים של ריאל מדריד והכדורגל האירופי ברמות הגבוהות.

בכתבה צוין כי "מטרת העל של אנדריק היא להשתלב בריאל במהירות", ולמרות שקרלו אנצ'לוטי תכנן לשלב אותו בהדרגה ובאיטיות, כדי להקל עליו את הליך ההתאקלמות, הוא עשוי להיזרק למים העמוקים מהר מהצפוי, ויתכן שיהפוך לשחקן רוטציה באופן מיידי בהתחשב בעזיבה המפתיעה של חוסלו, שמשאירה דקות פנויות.

כדי להקל על ההשתלבות, אנדריק קיצר את חופשת הקיץ שלו לשבעה ימים בלבד, ונסע למדריד זמן קצר אחרי ההדחה של ברזיל מהקופה אמריקה. אנדריק מגיע למדריד עם ציפיות גבוהות אחרי שנרכש תמורת 35 מיליון יורו לא כולל בונוסים (שעשויים להגדיל את הסכום ל-60 מיליון), אבל מצד שני, לצד שלל כוכבים בהתקפה, הוא גם יזכה לימי חסד ולא בהכרח יצטרך לספק מספרים והצגות מהיום הראשון.

שער ה"אס" מכריז על "תחילת עידן אנדריק" בריאל מדריד
ימאל משגע את עולם הכדורגל? זו אמורה להיות התשובה של ריאל. אנדריק על שער ה"אס", הבוקר | צילום מסך, מתוך טוויטר

במדריד מסבירים שבסופו של דבר, המטרה של אנדריק – כמו גם של ארדה גולר, ילד הפלא השני שמלהיב את ריאל – היא להפוך לבן העשרה הטוב ביותר בספרד, יותר מלאמין ימאל, היהלום בן ה-17 של ברצלונה.

הצעד הראשון בדרך לשם עשוי להיות במסע המשחקים המסורתי של מדריד לארצות הברית.

עוד באותו נושא: אנדריק, ריאל מדריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי