יותר שערוריות מגולים? בנזמה לא מתחרט: "עזבתי את ריאל ברגע הנכון"

המעבר לערב הסעודית טמן בחובו קשיים, אבל החלוץ לא חוזר בו, ומצהיר: "לא רואה קבוצה שמצליחה לאיים על ריאל, ויניסיוס צריך לזכות בכדור הזהב"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

המעבר של קארים בנזמה מריאל מדריד לאל איתיחאד הסעודית עצר מעט את הקריירה שלו וטמן בחובו לא מעט קשיים על ומחוץ למגרש – אבל לפחות כלפי חוץ, החלוץ לא מתחרט.

"שחקנים באים והולכים, אבל ריאל מדריד תמיד נשארת הכי חזקה שיש. אני מאמין שעזבתי ברגע הנכון מבחינתי, אחרי שהגעתי למיצוי. אני מביט לאחור על השנים שלי בקבוצה, ומתמלא באושר", אמר בנזמה בריאיון ל"למארקה".

כמו רבים בעולם הכדורגל, גם בנזמה רואה בריאל פייבוריטית לזכות בליגת האלופות פעם נוספת עם שלל הכוכבים בסגל, כולל קיליאן אמבפה.

"ריאל תמיד המועדון הגדול בעולם. זו הקבוצה הכי טובה, והיא תמשיך להוכיח את זה. בעונה שעברה ראינו מהקבוצה עוצמות מיוחדת, ובעונה הקרובה זה רק יתחזק. כשאני מסתכל על שאר הקבוצות, אני לא רואה אף אחת שמסוגלת להיות טובה יותר מריאל", הוא אומר.

קארים בנזמה, אל איתיחאד
הפנים אומרות הכל. בנזמה | אימג'בנק GettyImages, Yasser Bakhsh

לדבריו של בנזמה, ויניסיוס צריך לזכות בכדור הזהב. "מגיע לו, ולא רק בגלל היכולת שהציג בעונה החולפת, אלא גם בזו שלפניה. הוא שחקן שלם, שיכול לנצח משחקים בעצמו, ברגע אחד. הוא תמיד נמצא שם, תמיד מופיע כשצריך אותו. הוא הפייבוריט שלי".

עוד באותו נושא: קארים בנזמה, ריאל מדריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי