תנצל את הסיטואציה? המועמדת המפתיעה להחתים את ז'ואאו פליקס

play
שחקן ברצלונה ז'ואאו פליקס חוגג | GettyImages, Manuel Queimadelos/Quality Sport Images
רונאלדו בחוץ: צפו בפורטוגל מודחת על ידי צרפת בפנדלים 04:39

ברצלונה לא צפויה לרכוש את הפורטוגלי, שלא נמצא גם בתוכניות של אתלטיקו מדריד. באנגליה טוענים: זו עשויה להיות הקבוצה החדשה שלו

(גודל טקסט)

בדרך לעסקה מפתיעה? ב"גרדיאן" טוענים שז'ואאו פליקס עשוי להצטרף לאסטון וילה, אחרי שתקופת ההשאלה שלו בברצלונה הסתיימה. הפורטוגלי, ששייך לאתלטיקו מדריד, רוצה להישאר בקבוצה שבמדיה הוא הבקיע שבעה שערי ליגה בעונה החולפת וחזר סוף סוף לחייך, אך סדרי העדיפויות של המועדון השתנו ומי שנמצאים בראש רשימת הרכש הם דני אולמו וניקו וויליאמס.

ב"מארקה" מדווחים כי בברצלונה תתקשה לרכוש גם את פליקס בשל מגבלות כלכליות והאפשרות הזו עשויה לרדת מהפרק. הפורטוגלי מחזיק בחוזה עד 2027 באתלטיקו, אך הוא מסוכסך עם המאמן דייגו סימאונה ולא נראה שהמועדון ממדריד בונה עליו. מי שמנסה לנצל את המצב היא כאמור וילה, שקיבלה דחיפה כלכלית גדולה ממכירת מוסא דיאבי לאל-איתיחאד הסעודית תמורת כ-60 מיליון יורו.

ז'ואאו פליקס, שחקן נבחרת פורטוגל | רויטרס

וילה, שתשחק העונה בליגת האלופות, רכשה כבר את אמאדו אוננה מאברטון ב-50 מיליון יורו וממשיכה במאמצים לבנות ולחזק את הסגל, כשפליקס הוא אחד המועמדים להצטרף.

פליקס נרכש על ידי אתלטיקו ב-2019 תמורת סכום שיא, אך לא עמד בציפיות ולפני ברצלונה הוא הושאל גם לצ'לסי. ביורו 2024 החמיץ את הפנדל בדו קרב מול צרפת ופורטוגל הודחה ברבע הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי