"תלוי בצ'לסי": העסקה לה פרדראג ראיקוביץ' מחכה כל הקריירה

play
פרדראג ראיקוביץ', שוער נבחרת סרביה | רויטרס
צפו: דנמרק גירדה העפלה לשמינית גמר יורו 2024 על חשבון סרביה 02:05

אקס מכבי תל אביב זכה לקרדיט והרשים ביורו 2024, אך מאיורקה לא קיבלה עבורו הצעות משמעותיות. התעניינות הבלוז בפיליפ יורגנסן עשויה לשנות זאת

(גודל טקסט)

פרדראג ראיקוביץ' זכה עם נבחרת סרביה באליפות אירופה עד גיל 19 בשנת 2013 וכעבור שנתיים זכה איתה גם באליפות העולם עד גיל 20, וכך הודבק לו בזמנו הכינוי "השוער הטוב בעולם לגילו". מהכוכב האדום בלגרד הוא נמכר למכבי תל אביב וממנה התקדים לריימס הצרפתית ולאחר מכן למאיורקה הספרדית, אבל לא זכה לשחק בקבוצה מהטופ העולמי כפי שציפו ממנו כבר לפני קרוב לעשור.

כעת זה עשוי לקרות, לאור הדיווחים על כך שצ'לסי מעוניינת בפיליפ יורגנסן, שוערה של ויאריאל. לפי העיתונאי פבריציו רומאנו, האנגלים הציעו לוויאריאל 20 מיליון יורו עבור השוער, שמצדו, שלא במפתיע, מעוניין במעבר. צ'לסי מנסה לצרף שוער חדש ויורגנסן הוא רק אחת האופציות, אבל אם ויאריאל תקבל את הצעת הבלוז, הוא בהחלט צפוי לעמוד בין הקורות של אנצו מארסקה בפרמיירליג ואולי לסלול את דרכו של ראיקוביץ' ליעד חדש, אחרי שנבחר לשחקן המצטיין של נבחרת סרביה באליפות אירופה בחודש שעבר.

שוער נבחרת סרביה, פרדראג ראיקוביץ'
"יש לנו תמנון בשער". ראיקוביץ' | רויטרס

לפי התקשורת במאיורקה, ויאריאל סימנה בשל ההצעה שהתקבלה את ראיקוביץ' בתור מחליפו האפשרי של יורגנסן. קשר בין המועדונים עוד לא נוצר בשלב זה, אך מארצקה לוחץ על ראשי צ'לסי להנחית שוער חדש לסגל ומכאן שוויאריאל נערכת לאפשרות שתצטרך לרכוש בעצמה שוער חדש.

עוד נכתב כי בוויאריאל מעריכים שראיקוביץ' יעלה סביב 10 מיליון יורו, אולם ייתכן שמאיורקה תדרוש סכום גבוה יותר לאור העובדה שבעסקת רכישתו מריימס נכלל בהסכם סעיף לפיו מאיורקה תעביר לצרפתים 30 אחוז מהרווחים על מכירתו אם יימכר. נזכיר כי בקיץ 2015 מכבי תל אביב רכשה אותו עבור 3 מיליון יורו והוא חתם לחמש שנים, שנה לפני תום העונה נמכר לצרפתים בסכום שמוערך בכ-5 מיליון יורו.

עוד באותו נושא: פרדראג ראיקוביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי