קאמבק מפתיע לאירופה? ריאל מדריד רוצה את לאפורט

play
אמריק לאפורט נבחרת ספרד | GettyImages
תקציר גמר יורו 2024: ספרד – אנגליה 1:2 (עם הנפה) 04:54

אנצ'לוטי "מאוד מעריך" את הבלם שמוכן לוותר על חוזה העתק שלו באל-נאסר (48 מיליון יורו) כדי לחתום באלופת אירופה. המכשול: דמי ההעברה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד תפתח את העונה הבאה עם שני בלמים טבעיים בלבד בסגל – אנטוניו רודיגר ואדר מיליטאו. דייויד אלאבה אמור לחזור מפציעה לכל המוקדם בנובמבר, העברתו של לני יורו נפלה ועל כן שוקל קרלו אנצ'לוטי צירוף שחקן הגנה נוסף.

לפי "אס", השם החם על הפרק כרגע הוא אמריק לאפורט, ששיקם את הקריירה שלו אחרי המעבר לסעודיה עם יורו נפלא בו סייע לנבחרת ספרד ללכת עד הסוף. "אנצ'לוטי מאוד, מאוד מעריך אותו", נכתב. לפי אותו דיווח, הבלם בן ה-30 מוכן לוותר על השנתיים שנותרו לו באל-נאסר (כ-48 מיליון יורו), בידיעה שירוויח בשורות אלופת אירופה משכורת נמוכה הרבה יותר.

הסעודים מתנגדים למהלך, ויסכימו לו רק אם יקבלו דמי העברה – בעבר שילמו למנצ'סטר סיטי 27 מיליון יורו עבורו, והם ירצו סכום דומה. ריאל, מצידה, תהיה מוכנה רק אם יהיה מדובר בעסקה ללא עלות.

אמריק לאפורט נבחרת ספרד
אמריק לאפורט נבחרת ספרד | GettyImages

מוקדם יותר השנה אמר הבלם ששחקנים רבים שהצטרפו לליגת המקצוענים הסעודית היו "לא מרוצים", בין השאר בגלל תנאי העבודה והבטחות שהופרו. כשנשאל אם הוא מתכנן להישאר במזרח התיכון, הוסיף: "חתמתי על חוזה לשלוש שנים, אני לא יכול להגיד הרבה יותר".

עוד באותו נושא: אמריק לאפורט, ריאל מדריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי