ה"משאלה" של מסי תתגשם? זה הכוכב שהוא היה רוצה לראות משחק בברצלונה

play
ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה | רויטרס
הצמד של חוליאן אלברס מול ברנלי 02:01

עדיין אכפת לו: מקורביו של הארגנטינאי טוענים שהוא רוצה שהחלוץ יצטרף למועדון שהוא כל כך אוהב ומאמין ביכולותו להחזיר אותו לגדולה

(גודל טקסט)

בזמן שרבים מחכים בקוצר רוח לצירופם של ניקו וויליאמס ודני אולמו לברצלונה, בספרד מדווחים שגדול שחקני המועדון בכל הזמנים, ליאו מסי, היה שמח לראות שחקן אחר חותם במועדון שהוא אוהב. על פי הפרסומים, הארגנטינאי מעוניין לראות את בן ארצו, חוליאן אלברס, בבארסה.

למרות שמסי לא משחק בברצלונה כבר שלוש שנים, נראה כי המועדון עדיין חשוב לו ובדיווח נטען כי הוא מאמין מאוד באלברס וסבור שהוא יכול להוביל את התקפת בארסה ולהחזיר את המועדון לגדולה. כידוע, עתידו של אלברס בסיטי לוט בערפל, ומקורביו של מספר 10 האגדי טוענים ש"העכביש", שמשתף איתו פעולה בנבחרת, מזכיר לו את חברו סרחיו "קון" אגוארו בצעירותו.

שחקני נבחרת ארגנטינה חוליאן אלברס, ליאונל מסי חוגגים | אימג'בנק GettyImages, Hector Vivas

למרות רצונו של מסי, סיטי צפויה לדרוש על אלברס לכל הפחות 70 מיליון יורו, סכום שברצלונה תתקשה לעמוד בו. החלוץ אומנם זכה באליפות בעונה החולפת, אך "בילה" לא מעט על הספסל ושימש למעשה כמחליפו של ארלינג הולאנד, למרות שבהרבה משחקים הוא פתח לצידו.

בריאיון שערך, אלברס התייחס לעתידו ואמר: "לא עצרתי לחשוב על מה אני הולך לעשות. בעונה שעברה הייתי אחד השחקנים ששיחקו הכי הרבה דקות בקבוצה. אבל זה נכון. בסופו של דבר, במשחקים חשובים, זה לא נעים להישאר בחוץ. יהיה לי זמן לשקול את ההחלטה שלי. לא עצרתי לחשוב על הדברים בשקט. אחרי המשחקים האולימפיים אפנה זמן לחשוב על מה אני רוצה לעצמי".

פפ גווארדיולה מנצ'סטר סיטי עם חוליאן אלברס | אימג'בנק GettyImages

אלא שנראה שפפ לא ממש אהב את הרמזים – וענה: "קראתי שהוא הולך לחשוב על זה. בסדר, תחשוב על זה. כשהוא יסיים לחשוב על העתיד שלו, הסוכן שלו יצלצל אלינו ונראה מה יקרה. חוליאן שיחק הרבה. הוא רוצה עוד? בסדר, שיחשוב על זה. כשהוא יחשוב על זה הוא יידע אותנו. אנחנו לא חושבים להחליף אותו. אני יודע שהוא אמר שהוא יעצור ונחשוב על זה, נראה מה יקרה. אני יודע שהוא רוצה לשחק במשחקים החשובים, אבל יש גם אחרים. ויש לנו 18, 19 שחקנים שרוצים לשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי