תמורת סכום עתק: חוליאן אלברס חתם באתלטיקו מדריד

play
חוליאן אלברס, נבחרת ארגנטינה | GettyImages
צפו: פליקס וקוראה העניקו לאתלטיקו מדריד 0:2 על יובנטוס בחזרה הגנרלית 01:46

מנצ'סטר סיטי מכרה את חלוץ נבחרת ארגנטינה לספרדים תמורת כמעט 95 מיליון יורו: "אני נפרד ממועדון מדהים, התבגרתי ולמדתי הרבה". יחליף בחוד את מוראטה וישתף פעולה עם אלכסנדר סורלות'

(גודל טקסט)

אחת העסקאות היקרות של הקיץ הושלמה: אתלטיקו מדריד הודיעה על החתמתו של חוליאן אלברס, שנרכש תמורת סכום כולל של כמעט 95 מיליון יורו ממנצ'סטר סיטי. העסקה התבשלה מספר ימים וכעת היא הושלמה אחרי שהחלוץ נחת במדריד ועבר את הבדיקות הרפואיות. סיטי תעשה רווח עצום על החלוץ, אותו היא רכשה מריבר פלייט תמורת כ-21.4 מיליון יורו בינואר 2022.

אלברס הוא הרכש השלישי של אתלטיקו מדריד ואחרי שיתוף הפעולה עם ארלינג הולאנד, הוא הפעם ישתף פעולה עם החלוץ השני של נבחרת נורבגיה – אלכסנדר סורלות' שנרכש מוקדם יותר מוויאריאל. החלוץ הארגנטינאי האחרון שבאמת כיכב באתלטיקו והצעיד אותה לפסגות היה סרחיו אגוארו, שבזמנו עבר מאתלטיקו למנצ'סטר סיטי, כך שאלברס בוודאי ישמח ללכת בדרכו ולהצליח כעת במדי הקולצ'ונרוס אחרי שנתיים נפלאות במנצ'סטר סיטי.

"אני נפרד ממועדון מדהים", אמר אלברס לאתר הרשמי של אלופת אנגליה אחרי אחרי שחתם עד 2030 באתלטיקו מדריד. "אלה היו שנתיים מיוחדות מאוד בסיטי. התבגרתי ולמדתי הרבה, גם כאדם וגם כשחקן. תודה לחברים שלי לקבוצה, לצוות המקצועי והטכני. אזכור אתכם לנצח. לסיטי תמיד יהיה מקום חם בלבי".

שחקן אתלטיקו מדריד חוליאן אלברס
יפרח אצל דייגו סימאונה? חוליאן אלברס | אתר רשמי, האתר הרשמי של אתלטיקו מדריד

אתלטיקו מדריד מכרה כידוע את אלברו מוראטה למילאן ושחררה גם את ממפיס דפאי, כך שהנורבגי והארגנטינאי ירכיבו חוד חדש לחלוטין, כשמאחוריהם אמור לשחק אנטואן גריזמן, אם הוא לא יעזוב.

אלברס ערך 54 הופעות בכל המסגרות עבור סיטי בעונה שעברה, תוך שהוא תורם 19 שערים ו-13 בישולים. הוא היה גורם מכריע בעזרה לקבוצתו של פפ גווארדיולה לזכות בפרמייר ליג, ליגת האלופות וגביע ה-FA בעונת 2022/23, כאשר סיטי הפכה לקבוצה האנגלית השנייה בהיסטוריה שזוכה בטרבל.

לאלברס היה גם תפקיד מרכזי בזכייה של ארגנטינה במונדיאל 2022 בקטאר והוא גם היה החלוץ הפותח של אלופת העולם בקופה אמריקה האחרון, שבו היא ניצחה בגמר את קולומביה. הוא רשם בסך הכול 36 הופעות במדי נבחרתו, כולל באולימפיאדה האחרונה, שבה ארגנטינה נעצרה כבר ברבע הגמר על ידי צרפת המארחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי