ריאל מדריד ניצחה 0:3 את ויאדוליד, ניצחון גם לאתלטיקו

play
פדה ואלוורדה ריאל מדריד חוגג | רויטרס
קיליאן אמבפה, ריאל מדריד, לצד נשיא המועדון פלורנטינו פרס 01:21

האלופה לא הרשימה במשחק הבכורה הביתי של אמבפה, אבל ואלוורדה הפציץ מרחוק (50), ברהים דיאס הוסיף (87) ואנדריק קינח בתוספת הזמן. 0:3 לסימאונה על ג'ירונה, גריזמן, יורנטה וקוקה כבשו

(גודל טקסט)

המחזור השני בלה ליגה יגיע היום (ראשון) לסיומו עם ארבעה משחקים. ריאל מדריד רשמה ניצחון בכורה עם 0:3 ביתי על ויאדוליד. אתלטיקו מדריד רשמה גם היא ניצחון בכורה, 0:3 ביתי על ג'ירונה.

פדה ואלוורדה ריאל מדריד חוגג
כמה קשה, ככה מתוק. פדה ואלוורדה חוגג | רויטרס

ריאל מדריד – ויאדוליד 0:3

הבלאנקוס פתחו עונה עם 1:1 מאכזב מול מאיורקה והערב קיליאן אמבפה רשם את משחק הבכורה הביתי שלו במדי הבלאנקוס, שהיו די רדומים במחצית הראשונה. אלא שבמחצית השנייה קיבלנו ריאל אחרת. פדה ואלוורדה שבר את הקרח עם פצצה מרחוק ואז המחליפים ברהים דיאס (87) ואנדריק הילד החדש שהגיע הקיץ (90+6) קינחו עם שני שערים מאוחרים ששיפרו את הפרש השערים של הבלאנקוס והוכיחו כמה עומק יש לקבוצה הזו. ארדה גולר פתח במקום ג'וד בלינגהאם הפצוע, אבל לא היה טוב בניגוד למחליף שלו ברהים דיאס שהוכיח שוב שהוא ראוי לקבל הרבה יותר דקות. בריאל יכולים להיות מרוצים רק מהניצחון, אבל פחות מהיכולת שהציגו בשני מחזורי הפתיחה. קיליאן אמבפה נעצר פעמיים אצל השוער וגם פספס לקראת הסיום עד שהוחלף. גם ויניסיוס הכוכב השני הציג יכולת די פושרת וגם הוא לא סיים את המשחק. במחזור הבא תתארח ריאל אצל לאס פלמאס ותקווה לראות שם שער בכורה של אמבפה בליגה הספרדית.

קיליאן אמבפה ריאל מדריד מול ריאל ויאדוליד
קיליאן אמבפה ריאל מדריד מול ריאל ויאדוליד | רויטרס

מהלך המשחק

דקה 10: אמבפה השתלט על כדור מהאוויר ובעט חזק, אבל קארל היין השוער האסטוני הציל.

דקה 45: המחצית הסתיימה כאשר ריאל מדריד מציגה יכולת פשוט חלשה מאוד.

דקה 50, גול! הקרח נשבר סוף סוף. ריאל קיבלה כדור חופשי כ-25 מטרים מהשער. רודריגו השאיר לוואלוורדה שירה כדור שטוח חזק ומדוייק לרשת. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 65: ריאל יצאה למתפרצת כשרודריגו היה רק צריך להשאיר את ויניסיוס מול השוער, אבל הכדור שלו הלך היישר לבלם של ויאדוליד.

דקה 80: ויניסיוס השאיר כדור נפלא לאמבפה, שירה מקרוב אבל נעצר שוב אצל השוער.

דקה 87, גול! ריאל מדריד עלתה ל-0:2 והבטיחה את הניצחון בזכות ברהים דיאס. הקשר שנכנס כמחליף במקום ארדה גולר ניער מעליו שני שחקני הגנה והקפיץ בקור רוח מעל השוער.

דקה 90+6, גול! אנדריק הצעיר, שעלה כמחליף לקראת הסיום במקום אמבפה, ניער מעליו שני שחקים ונתן את אקורד הסיום עם פצצה לרשת. 0:3 לריאל מדריד בסיום.

אנטואן גריזמן אתלטיקו מדריד חוגג
שער בכורה וניצחון בכורה. גריזמן | רויטרס

אתלטיקו מדריד – ג'ירונה 0:3

אחרי קיץ מסקרן במיוחד, פתחו הקולצ'ונרוס את העונה עם 2:2 מול ויאריאל. אלא שהפעם חוליאן אלברס שעלה מהספסל קיבל את חולצת ההרכב בעוד שקונור גלאגר נכנס לבכורה כמחליף. אלא שהגיבור הטראגי של המשחק הזה היה פאולו גזאניגה ה שוער הארגנטינאי של ג'ירונה. בדקה ה-38 הוא ניצל מאדום אחרי שעצר את הכדור בידו מחוץ לרחבה. אלא שאת הבעיטה החופשית בעט גריזמן לא חזק לפינה של השוער, שנתן לכדור לחמוק פנימה מתחת לגופו. בדקה ה-48 גריזמן מצא את מרכוס יורנטה, שנותר חופשי והפציץ למרכז השער בין ידו של גזאניגה, שהיה יכול לעצור גם את זה. קונור גלאגר נכנס לבכורה בדקה ה-58 ובעיקר ספג נזיפות ממאמנו החדש דייגו סימאונה. קוקה חתם עמוק בתוספת הזמן אחרי בישול של יורנטה ומהלך יפה של באריוס באגף הימני.

משחקים נוספים:

לגאנס – לאס פלמאס 1:2 ללגאנס: חואן קרוז (71), אנריק פרנקסה (85), ללאס פלמאס: סנדרו רמירס (90+3)

אלאבס – בטיס 0:0

שחקן אתלטיקו מדריד חוליאן אלברס
חוליאן אלברס | אימג'בנק GettyImages, Aitor Alcalde

המחזור השלישי ייצא לדרך כבר ביום שני הקרוב, כשוויאריאל תארח את סלטה ויגו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי